vierailija
Päälimmäinen fiilis on vaan puhdas onni ja ilo näiden kahden (siis K ja Joksut) löytämisestä. Mulla ei ole ollut vuosiin lempiartistia joilta tulisi uutta musiikkia, ja nyt niitä onkin vuoden loppuessa kaksi. Keikoilla käynnin aloitin uudestaan, ja uskaltauduin tekemään sen yksin, kun ennen tarvitsin jonkun aina mukaani. K:lta oon ammentanut paljon sitä filosofiaa että voin olla oma itseni ja jos muita ei kiinnosta niin tuolla on ovi. Oon paljon rohkeampi ja avoimempi uusia ihmisiä kohtaan ja tähänkin väitän K:n vaikuttaneen. Jotenkin on tullut sellanen rauha oman itsensä kanssa, tähän olin kyllä jo muutenkin matkalla, mutta nyt se on konkretisoitunut. Mulla on hyvä olla mä, vaikka en kuljekaan samanlaista polkua kuin ehkä muut.
Ja sokerina pohjalla tietysti K&B uskomaton yhteys, en ikinä lakkaa ihmettelemästä sitä miten nämä kaksi bondasivat niin lyhyessä ajassa ja peilaavat toisiaan kuin saman ihmisen kaksi eri puolta.
Tästä yhteisöstä mä en edes aloita. Kiitos teille huipusta seurasta
Ja sokerina pohjalla tietysti K&B uskomaton yhteys, en ikinä lakkaa ihmettelemästä sitä miten nämä kaksi bondasivat niin lyhyessä ajassa ja peilaavat toisiaan kuin saman ihmisen kaksi eri puolta.
Tästä yhteisöstä mä en edes aloita. Kiitos teille huipusta seurasta