vierailija
Itse uskon, että Bojan on spirituaalisesti todella voimallinen ihminen. Nykymaailmassa sellaiset ihmiset hakeutuvat ehkä tavallista useammin rock'n'roll-piireihin. En tiedä, mikä olisi paras adjektiivi kuvaamaan häntä, mutta hän pystyy vaikuttamaan muihin ihmisiin erittäin positiivisesti tavoilla, jotka eivät ole pelkkää karismaa tai pelkkää konkretiaa kuten laulua tai laulujen sanoituksia, etenkin ihmisiin, jotka ovat herkkiä erilaisille energia/henkimaailman jutuille.Minusta on kiva, että kirjoitit tämän tänne. Mä olen nimittäin miettinyt, että miksi esim. Jokereiden syyskuun keikat (olin kaikilla kolmella) vaikuttivat minuun kuin joku huume tms. Tuntui, että niistä toipuminen kesti tosi kauan, ja elin jossain sumussa. Enkä edes tietenkään tavannut Bojania mitenkään henkilökohtaisesti. Kenelläkään tai millään ei ole aiemmin ollut minuun samanlaista vaikutusta. En ymmärrä itseäni, enkä ymmärrä mistä johtuu, että nämä minulle täysin tuntemattomat ihmiset, nuoret miehet ja erityisesti yksi nuori mies, tuntuu näyttelevän mun elämässä ihan suhteettoman suurta roolia. Onko Bojan jonkin sortin velho?
Lisäksi uskon Bojanin myös olleen jossain ihan spesiaalissa olemisen tilassa Suomen keikkojen aikaan (kuten olen tänne joskus pitkästi sepustanut spekulaatioitani ja arvelemani selityksen tälle), jollaista epäilen, että emme välttämättä tule enää näkemään. Monihan kuvasi häntä Suomen-keikoilla ties miksi jumalolennoksi tai taruolennoksi, millaisia kuvauksia ei tietääksni ole kuultu muista maista. Minua kiinnostaa tosi paljon, nähdäänkö velho-Bojan Suomessa maaliskuussa, koska uskon, että hän ei ole enää aivan niin jumalainen versio, mutta luonnollisestikin voin olla ihan väärässäkin.
Ja tietysti hän on samaan aikaan myös tavallinen kakskytäneljävuotias nuorukainen, joka voi olla naiivi tai törttöillä tai mokailla jne jne, kuten samanikäiset kundit tyypillisesti tekevät ja tietysti ihan kaikki ihmiset.
-energiamamma