Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on pakko tästä tänne kirjoittaa. Kävin tänään sairaalassa pienessä operaatiossa ja siinä hoitajalla sattui olemaan vihreä paita päällä. Siinä sitten voimakkaissa kipulääkkeissä luulin hetken olevani Käärijän kanssa samassa huoneessa. Ja päässä rupes soimaan CCC. 🤣 ja kun lääkärilläkin oli... hmm... sopivan mittaiset ruskeat hiukset, niin eipä oo vaikee arvata, kuka hänestä tuli mieleen 🤣 Joo, voimakas lääkitys ja silleen. Mut seonnut mikä seonnut 🤣 Lääkärikin ihmetteli, miks mua hymyilytti toimenpiteen aikana. 🤣
 
vierailija
Mä olen miettinyt sellaista, että kun selkeästi tämä somehiljaisuus on yhdessä sovittu juttu ja aika selkeää on myös se, mistä se johtuu (ihan överiksi mennyt netti- ja somemaailma hidastuksineen yms), niin miten he ovat tuon asian keskustelleet, mitå siinä on sanottu (viestitelty) ja onko siihen liittynyt jotain kiusaantuneisuutta vai onko vaan naureskellen todettu että ei helvetti nyt pitää kyllä vähän rajoittaa. Asiahan ei mulle kuulu millään lailla, mutta tavallaan kiinnostaa kyllä.
Bojanhan sanoi yhdessä haastattelussa, kun kysyttiin jotain seksiin liittyvää, että äitini ja mummunikin katsovat tätä haastattelua. Jätti sitten oikeastaan vastaamatta. Eli kyllä ihan päteviä syitä löytyy tahdin hidastamiselle ilman naureskeluakin tai kiusaantumista.

Sipriina
 
vierailija
Joymuffin, luin vasta äsken ficcisi AO3:ssa, mutta haluan sanoa vielä täälläkin: KIITOS. ❤ Ihanaa, että tarinan muotoon sisällytetään niin paljon tosielämän havaintoja ja hahmoja. Tällaiset tarinat antavat balsamia haavoille tämän radiohiljaisuuden keskellä.

☁ little fluffy clouds ☁
 
vierailija
Joymuffin, luin vasta äsken ficcisi AO3:ssa, mutta haluan sanoa vielä täälläkin: KIITOS. Ihanaa, että tarinan muotoon sisällytetään niin paljon tosielämän havaintoja ja hahmoja. Tällaiset tarinat antavat balsamia haavoille tämän radiohiljaisuuden keskellä.

little fluffy clouds
Kiitos paljon! Jatko-osa tarinalle on hyvällä tuurilla paketissa sunnuntaina, mutta toki se on siinä mielessä kovin erilainen, että sijoittuu kokonaan fiktiiviseen maailmaan, Jeren Slovenian-matkalle (vaikka viisuista ja Suomen-reissusta puhutaankin vielä paljon). Ja muutenkin se on ollut selvästi hankalampi kirjoittaa.

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos paljon! Jatko-osa tarinalle on hyvällä tuurilla paketissa sunnuntaina, mutta toki se on siinä mielessä kovin erilainen, että sijoittuu kokonaan fiktiiviseen maailmaan, Jeren Slovenian-matkalle (vaikka viisuista ja Suomen-reissusta puhutaankin vielä paljon). Ja muutenkin se on ollut selvästi hankalampi kirjoittaa.

- Joymuffin
[/QUOTE
Sunnuntaita odotellessa 😊
 
vierailija
Sipriina, menetkö Het Grote Songfestivalfeestiin? 🥰

Meidänkin täytynee harkita, käytiin jo keväällä Eurovision in concertissa (jos joku tunnistaa niin olen se joka vauvalla kertoi kieltäytyneensä yhteiskuvasta B:n kanssa) ja muutkin perheenjäsenet olisi aika innokkaana lähdössä myös muita esiintyjiä katsomaan.
 
vierailija
Sipriina, menetkö Het Grote Songfestivalfeestiin?

Meidänkin täytynee harkita, käytiin jo keväällä Eurovision in concertissa (jos joku tunnistaa niin olen se joka vauvalla kertoi kieltäytyneensä yhteiskuvasta B:n kanssa) ja muutkin perheenjäsenet olisi aika innokkaana lähdössä myös muita esiintyjiä katsomaan.
Liput saattaa mennä nopeasti nyt 😅
 
vierailija
Itse aiemmin tuollapäin asuneena en kyllä menisi tuonne Songfestivalfeestiin, kun siellä on tiedossa vain yksi biisi (ellei sitten ole Jokeritkin messissä, mutta tuskin), Antwerpeniin sen sijaan pääsisi näpsäkästi kunnon keikalle. :)
 
vierailija
Niin, ihan mielenkiintoista sinänsä, että peukuttaako tai muuten buustaako B tuota, luulisi näin. Mutta jos ei, niin uskoisin voivani väittää, että on silti iloinen J:n puolesta ja J tietää sen kyllä.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä