Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihana kuva
Samalta tekijältä tykkään myös tästä

 
vierailija
vierailija
with fans and Mark
Apparently, he is making a documentary on Stožice
Oh, maybe that's the reason the NT vlog is unreleased, maybe they'll release both at Christmas...? :'D At this point, I'm willing to grasp at any straws. Probably the Stožice documentary will be out before the goddamn NT vlog...
 
vierailija
Ylivedetty, erittäin spekulatiivinen speku: Bojan aikoo (efektiivisesti) tulla kaapista ensi vuoden alussa. Siksi ne vihjailut, että ei tule Sloveniaan takaisin aikoihin, kun ei kiinnosta olla maan ensimmäinen LGBT-julkkis. :p
 
vierailija
Lippukeskustelusta sen verran, että itse en ole ihan niin tarkkaan tätä seurannut, mutta ainakin tumpussa yleisenä vitsinä on tuntunut olevan, että kaikkia muita LGTBQ+-lippuja B on pitänyt reippaanlaisesti harteillaan, mutta bi-lippu on aina jostain syystä lentänyt kuin kuuma peruna Juren rumpujen päälle tai lavan sivuun. Onko tuossa sitten vain sattumaa vai jotain totuutta mukana (liian läheinen lippu?), sitä en tiedä, mutta oli pakko nyt mainita. :D
Hmmm, kiinnostavaa kuka ties vaikka olisi noin. En oo itse tutkinut niin tarkkaan muuta kuin on tullut se vaikutelma, että liput usein liikkuu aika nopeasti rummun päälle.
 
vierailija
Ylivedetty, erittäin spekulatiivinen speku: Bojan aikoo (efektiivisesti) tulla kaapista ensi vuoden alussa. Siksi ne vihjailut, että ei tule Sloveniaan takaisin aikoihin, kun ei kiinnosta olla maan ensimmäinen LGBT-julkkis.
Mulla on ihan sama ajatus ollut viime aikoina, tosi vahvasti. Mutta eihän tätä viitsisi ääneen sanoa. Ja voi olla vähän liian pitkälle menevä ajatus, mutta tällainen fiilis on jostain tullut. Aika näyttää.
 
vierailija
Ylivedetty, erittäin spekulatiivinen speku: Bojan aikoo (efektiivisesti) tulla kaapista ensi vuoden alussa. Siksi ne vihjailut, että ei tule Sloveniaan takaisin aikoihin, kun ei kiinnosta olla maan ensimmäinen LGBT-julkkis. :p
Olisiko tuo kaapista tulo luontevinta silloin, kun on jo suhde olemassa. En tiedä, tuli vaan mieleen. Se on taas ihan toinen juttu, onko sitä suhdetta nyt vain ei.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä