Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ficciin liittyvä kysymys: ovatko Kris tai Bojan sanoneet jotain leffamaustaan haastiksissa tai muuten? Esim. lempileffoja, suosikkileffagenrejä, inhokkileffoja/genrejä, mitään muuta? Tai kukaan muu bändissä sanonut mitään, mistä voi päätellä näiden kahden katseluista. Muuta kuin se, että kävivät porukalla katsomassa Barbien. :) (K&B-ficci tulossa, mutta Kris on isossa roolissa.)

- Joymuffin
 
vierailija
Ficciin liittyvä kysymys: ovatko Kris tai Bojan sanoneet jotain leffamaustaan haastiksissa tai muuten? Esim. lempileffoja, suosikkileffagenrejä, inhokkileffoja/genrejä, mitään muuta? Tai kukaan muu bändissä sanonut mitään, mistä voi päätellä näiden kahden katseluista. Muuta kuin se, että kävivät porukalla katsomassa Barbien. (K&B-ficci tulossa, mutta Kris on isossa roolissa.)

- Joymuffin
Minulla on jokin sumuinen mielikuva, että ainakin LotR olisi mainittu jossakin yhteydessä. Ja täällä Redditin Euroviisupalstalla q&a:ssa bändi vastaa lempileffakysymykseen High school musical 1,2,3. (En osaa sanoa ovatko tosissaan vai eivät😂)

 
vierailija
Minulla on jokin sumuinen mielikuva, että ainakin LotR olisi mainittu jossakin yhteydessä. Ja täällä Redditin Euroviisupalstalla q&a:ssa bändi vastaa lempileffakysymykseen High school musical 1,2,3. (En osaa sanoa ovatko tosissaan vai eivät)

Lisäys: Nämä nousevat myös tuolla esiin kun kysytään laajemmin lempisarjaa/leffaa/peliä/soundtrackia:

Kris: La La Land, Jan: Breaking Bad, Nace: Harry Potter, Bojan: LoTR, Jure: Maček Muri
 
vierailija
B oli jonkin keikan yhteydessä kehunut faneille EuroTrip-leffaa. Tuohon leffaan liittyen oli juuri niitä meemejäkin kun Joksuilla oli vaikeuksia päästä Saksasta Hollantiin lumikaaoksen vuoksi.
 
vierailija
Kerro nyt lisää. Kai tässä oli edes joku "Who is Elastinen?" -käänne?
Oliskin ollut sellaista draamaa. 😄 Mikke tais unessa olla Elastisen veli, mutta ketään muita saagaan liittyviä henkilöitä ei valitettavasti esiintynyt. Sori siitä. Seukkasin siis Elan kanssa, hän oli muuten aivan ihana kumppani, mutta oli unohtanut kertoa mulle että joudun jonkun totuuskomission eteen ilman valmistautumista. 😂 Vieläkin hikoiluttaa.

Ela on kyl ihan viimeinen julkkis josta voisin ikinä valvemaailmassa kiinnostua. Sigmund täällä olis sulle taas hommia. 😂
 

Yhteistyössä