Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huh, kohtalotoveri Mä olen jäänyt pahasti jumiin K:n persikkaan. Muuten kuolaan B:tä enemmän, mutta K voittaa kuvitteellisen persikkakisan, vaikka ei B:lläkään ole huono persikka, ei ollenkaan.

Ja taas mennään. Mä olen näköjään persikkajumini kanssa kuin K viisuissa, kun sillä lähti Bojanbojanbojan-levy pyörimään etenkin niiden Kroatian ukkojen läsnäollessa.
Jep😘 K:n persikka ja B:n rintakehä+reidet.👌 Mikä mahtava yhdistelmä; Käärijän persikka istumassa Bojanin reisien päällä ja katse tietysti suunnattu niihin titseihin.🥵
 
vierailija
En kyllä ihmettelisi, jos siellä olisi jokin Bojan-viittaus. Tyyliin Kärtsällä kostopitsi ja soittaa puhelimella ja kiekaisee Are you? ja sitten joko saamme tai emme osviittaa siitä, että toisessa päässä on Boitsu. :)
Ei kyllä taatusti ole. Jos kalenterissa ei ole tähän mennessä ollut mitään Bojan-viittauksia, ei sinne niitä ole tulossakaan.
 
vierailija
K saa pusun poskelle miesartistilta (eilisellä keikalla): https://www.tumblr.com/taidotonheiluja/736324634784514048?source=share

En oo vielä voinut kuunnella videota äänillä itsekseen, mutta tägien perusteella K kommentoi kehuvasti miesartistin jalkakarvoja?:D

Ei tuo musta kuumaa ole, mutta tuo Kn hymy pusun jälkeen, kun kähinäpate on vetänyt Kn kasvot lähelle kädellään! Tän videon perusteella vois heittää paksuilla shippilaseilla, että K likes to be manhandled... :p and we like to see it!

Mikä leveä hymy ja kääntyy suoraan katsomaan patea!
 
vierailija
Niin ja B voisi ottaa hellän napakasti K:n hiusten takaosasta kiinni, kun K istuu siinä sylissä. Hiukan taivuttaa niskaa…
B taivuttaa K:n niskaa pitäen hiuksista kiinni ja suutelee kaulaa. Välillä näykkäisee hellästi korvalehteä ja sen jälkeen alkaa taas intohimoisesti suutelemaan kaulaa sekä niskaa. Molempien hengitykset kiihtyvät…
 
vierailija
vierailija
No huh, täällähän on lämmin tunnelma 🥵 Tulin vaan ilmoittamaan että minusta riippumattomista teknisistä syistä sivusto ei valitettavasti auennut vielä. Viikolla työt häiritsee pahasti harrastuksia, joten en uskalla luvata viikolla mitään tapahtuvaksi, menee taas viikonloppuun. Mietin jo tänään että olenkohan jotain sukua Suomessa Pöyhösille tai Sloveniassa Pirceille, kun koko ajan hoen että kohta valmis, mutta mitään ei tapahdu 🤔😅
T. SR
 

Yhteistyössä