Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös se kultakameli köynyt stožicen keikallakin? Ainakin oman stoorinsa mukaan, joksut ei sitä kyllä noteeranneet mitenkään. Onkohan ne edes ehtineet tavata kun jokereilla oli koko ajan jotain haastatteluja ja c oli vissiin jo seuraavana päivänä jossain omilla menoillaan.
Oli siellä ainakin oman IG-stoorinsa mukaan, mutta tosiaan Joksut ei tätä mitenkään noteeranneet. Yhtäkään julkaisua Conorin kanssa ei ole tullut sitten B:n kesäisen reissun Lontooseen, jolloin hän hengasi Mian, Maen, Luke Blackin ja sitten Conorin ja tämän tyttöystävän kanssa.
 
vierailija
No tätä mäkin mietin ja ehkä tietävät, että cameltoe on jo nyt melkoisen epäsuosittu fanien keskuudessa. Mutta onhan se vähän outoa, jos bändin manageritietoja ei löydy mistään ja tietoa salailtaisiin faneilta.
Edellinen manageri aiheutti kohun - ratkaisu: palkataan uusi manageri joka on jo valmiiksi epäsuosittu ja piilotellaan asiaa? :p
 
vierailija
Huh, näin nyt sen videon missä Jere puhuu leikkauksestaan ja miten painoi 58 kiloa ja sanoivat, ettei hänen painonsa voi enää nousta. Itse laihduin aikoinani 40 % painostani sairauden takia, johon on varsin korkea kuolleisuus eikä parannuskeinoa ja jotenkin tämä klippi tuli tosi lähelle.
 
vierailija
Sellainen tunne, että ilmoittavat tämän siellä Lontoossa vasta
Edelleenkään en tajua, miksi managerin nimeä tällä tavalla pantattaisiin, varsinkin kun cameltoe on jo itse mennyt asiasta puhumaan julkisesti. Jos tämä olisi yhdessä sovittu juttu, eiköhän Conorin nimi olisi tuossa vaiheessa ilmestynyt jo yhteystietoihin. Siksi mun mielestä tässä kuviossa on jotain hämmentävää, enkä usko, että joidenkin fanien kiukun pelossa Conorin nimeä pantattaisiin Lontooseen muuttoon asti. Joksut (Bojan) ei aikaisemminkaan ole kavahtaneet puhua faneja ärsyttävistä asioista haastatteluissa, kuten juuri tuosta Lontooseen muutosta tai kielen vaihtumisesta uudelle levylle tai edellisen managerin kohusta. En ymmärrä, miksi Conor olisi tässä ainoa poikkeus.
 
vierailija
Sellainen tunne, että ilmoittavat tämän siellä Lontoossa vasta
Siis kun managerien poin
Edelleenkään en tajua, miksi managerin nimeä tällä tavalla pantattaisiin, varsinkin kun cameltoe on jo itse mennyt asiasta puhumaan julkisesti. Jos tämä olisi yhdessä sovittu juttu, eiköhän Conorin nimi olisi tuossa vaiheessa ilmestynyt jo yhteystietoihin. Siksi mun mielestä tässä kuviossa on jotain hämmentävää, enkä usko, että joidenkin fanien kiukun pelossa Conorin nimeä pantattaisiin Lontooseen muuttoon asti. Joksut (Bojan) ei aikaisemminkaan ole kavahtaneet puhua faneja ärsyttävistä asioista haastatteluissa, kuten juuri tuosta Lontooseen muutosta tai kielen vaihtumisesta uudelle levylle tai edellisen managerin kohusta. En ymmärrä, miksi Conor olisi tässä ainoa poikkeus.
Niin, ja kun managerin koko tehtävä on olla tiedossa oleva hahmo, johon saa hyvin yhteyden.
 

Yhteistyössä