Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen aina taisteluvalmiudessa uuden laivan rakennuksen suhteen, ei hätää. Mutta tänään sitä ei kannata tehdä, kun pelastuspaatit ammutaan varmasti alas, niin odotellaan hetki ja katsotaan aukeaako ketju vielä. Lisäksi meillä on ihana Saitinrakentaja, joka ehkä saa meille ihan oikean, ikioman aluksen kuntoon!

Ja Markin viesti taisi olla syyskuun lopulla tai lokakuun alussa.

T. laivanrakentaja
👍
 
Yeah, I don't think that this thing is just about Mark, however, he handled the previous vlogs on time and promptly. There must be some other reason why it was decided not to publish it yet.
Yeah I think you might be onto something. I have absolutely no proof for this, this is just my thoughts, but I'm wondering if he's making the vlog into a kind of documentary. A documentary on "What happened after Eurovision". A kind of sequel to the Carpe diem series which also aired on Slo TV.
And perhaps this doc might premiere on the NYE, followed by Stožice gig.
Let me say that again that I have NO real information to back this up, this is just me thinking out loud.
The only official information that I do have is that TV SLO said (after the Stožice gig)
that they are talking with JO about the possibility of buying the copyrights for the gig recording.
 
vierailija
Ehkä NT:ltä ei oo saatu tarpeeksi sellasta materiaalia jota kehtaa laittaa kaikkien nähtäväksi, ois tullu vaan joku muutaman minuutin vlogi niin pakko nyt liittää siihen nää keikat vielä lisäksi :D
 
vierailija
Ehkä NT:ltä ei oo saatu tarpeeksi sellasta materiaalia jota kehtaa laittaa kaikkien nähtäväksi, ois tullu vaan joku muutaman minuutin vlogi niin pakko nyt liittää siihen nää keikat vielä lisäksi
No mä elättelen vielä pientä toivoa siitä, että saataisiin joku ihana NT joulu/ uuden vuoden spesiaali, mut saapa nähdä onko jompi kumpi niistäkään tarpeeksi "perfect time".
 
vierailija
Mä taidan kyllä pysyä täällä siihen asti kunnes laiva aukeaa, tulee uusi tai päästään sille uudelle saitille.
Toi Kääriä -ketju ei vaan iske, vaikka siellä kuinka olisi paatilta porukkaa.
 
vierailija
Eih, mä olen jo menettänyt kokonaan toivoni NT-vlogin suhteen. :'D Alan uskoa teoriaan, jonka mukaan Mark on vahingossa deletoinut kaikki materiaalit syyskuulta. Ei voi oikeasti kestää näin pitkään yhden kusisen vlogin editointi muutoin!
"Vahingossa"
Mark on nähnyt liikaa. Siksi se sinne afrikkaankin pakeni ja kesti aika kauan saada se sieltä pois
 
vierailija
Se Kääriä ketju sulkeutuu kokonaan jos eräät tahot saa jonkun raivokohtauksen jos toiveet ei toteudukaan sen gf suhteen. Se tuntuu olevan heille rakas asia. Jos ei mukana ole aletaan etsimään sieltä yleisöstä ja raivoamaan.
 
vierailija

Yhteistyössä