Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Tuolla mun tilillä muutama kuva Logomosta, ei valitettavasti Kärtsästä, kun ei tullut mun puolelle lavaa juurikaan, mutta pari Härtsää mm. Ja kuvista tuli huonolaatuisia vaikka olin lähellä, lavalla oli niin paljon savua🙄
 
vierailija
Tuo Gogin podcast Käärijän ja Paula Norosen kanssa oli hyvä. Mukaan mahtui vakavampaa asiaa mm.siitä kuinka K ei halua läheisiään julkisuuteen, omista rajoista, häpeästä ja toiminnanohjauksen haasteista (näin nepsynä hirveän tuttua ja ajattelen voisiko K:n haasteet liittyä siihen). Mutta myös ihanaa hassuttelua Paulan ja K:n kesken, lopussa repesin itsekin nauramaan.
 
vierailija
Ketjun "kaappaamisesta" ei kannata meuhkata, ei oo nimittäin kauhean kiva niille sen Kääriä-ketjun vakkareille että sinne mennään valloitusmeiningillä ja ylimielisinä. Ehkei siellä saa kummoisempia hepuleita aikaan (eikä tarvitsekaan), mutta tosi kivaa keskustelua siellä tänään ainakin on ollut. Itse kattelen hiukan että mihin tässä asettuisi. Varmaan olen sekä siellä että täällä, sekä emossa jos se aukeaa. Toki myös Twitter, Tumblr ja iltapäivälehdet välilehdillä auki. Hektinen ilta luvassa!
 
vierailija
Ketjun "kaappaamisesta" ei kannata meuhkata, ei oo nimittäin kauhean kiva niille sen Kääriä-ketjun vakkareille että sinne mennään valloitusmeiningillä ja ylimielisinä. Ehkei siellä saa kummoisempia hepuleita aikaan (eikä tarvitsekaan), mutta tosi kivaa keskustelua siellä tänään ainakin on ollut. Itse kattelen hiukan että mihin tässä asettuisi. Varmaan olen sekä siellä että täällä, sekä emossa jos se aukeaa. Toki myös Twitter, Tumblr ja iltapäivälehdet välilehdillä auki. Hektinen ilta luvassa!
Itse käyn säännöllisesti muutenkin myös Kääriä-ketjussa näiden kahden ketjun ohella, ihan hyvä meno siellä nyt on, pitää muistaa myös että ketjun perustajan mukaan myös siellä shippaus on sallittua, vaikka nykyään onkin muotoutunut enemmän A-studio tyyppiseksi
 
vierailija
Tuo Gogin podcast Käärijän ja Paula Norosen kanssa oli hyvä. Mukaan mahtui vakavampaa asiaa mm.siitä kuinka K ei halua läheisiään julkisuuteen, omista rajoista, häpeästä ja toiminnanohjauksen haasteista (näin nepsynä hirveän tuttua ja ajattelen voisiko K:n haasteet liittyä siihen). Mutta myös ihanaa hassuttelua Paulan ja K:n kesken, lopussa repesin itsekin nauramaan.
Oli kyllä hyvä. Multa meinas pissat tulla housuun kun nauratti se Paulan huumorihaastattelu Spice Girlin kanssa.
 
vierailija
Eikös se kultakameli köynyt stožicen keikallakin? Ainakin oman stoorinsa mukaan, joksut ei sitä kyllä noteeranneet mitenkään. Onkohan ne edes ehtineet tavata kun jokereilla oli koko ajan jotain haastatteluja ja c oli vissiin jo seuraavana päivänä jossain omilla menoillaan.
 

Yhteistyössä