Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
EI voi olla totta tuo Nacen Hojan -paita!! Nyt nimittäin tapahtui oma hieman taikauskoinen hetkeni tässä saagassa...

Olin tuloissa hieman häpeillen tunnustamaan, että tippasin Khaarijaa OF:ssä pienehköllä summalla (mutta kuitenkin yli minimin 5$!!) ja kirjoitin viestiini (yv. siis), että olisi kiva nähdä myös Bojan joulukalenterissa, mutta koska se tuskin on mahdollista, niin voisiko saada edes Hojanin. 😅 Jostain syystä kirjoitin englanniksi, vaikka nimimerkkini on suomeksi ja öh... vieläpä Nautadomiin jollain lailla viittaava. Saa nähdä tuleeko mitään vastausta.

Alun perin mulla oli tästä toiminnastani hieman likainen olo ja nolotti, mutta nyt yhtäkkiä hymyilyttää ja tämä(kin) höpsö juttu tuntuu peräti universumin johdatukselta! On tämä yhtä hulluutta... Miten sinne Niuvaan pääsee? 😍🤣💙💚
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
For Finnish people it's always strange how the rest of Europe can't cope with snow. It's very rare that the Helsinki airport stops flights. In 2021 it was closed for 2.5 hours due to exceptionally icy weather. But airports 2 hours drive away were open for diverted planes (Turku & Tampere).
From what I understand the airport website , it's ice rain now, not snow.
Which is why I worry about the driving van idea...
 
vierailija
Onko mulla mennyt jotain ohi, mutta siis eikö Joksujen seuraava keikka ole Hollannissa? Miksi he Stuttgartiin pyrkivät? Koska ajomatka Stuttgartiin on vain pari tuntia, mutta Hollantiin on Munchenistä yhdeksän tuntia, niin aika huonolta näyttää keikan toteutuminen.
 

Yhteistyössä