Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo luulen että saan kiinni mitä haet tuolla jähmeällä. Odotan jo innolla keikkarapsaa, minkälainen Boitsu nähdään tänään lavalla.
Ihana B . Jerellä on siis myös slovenialainen lempinimi, en kestä

No tossa kyllä on pakko olla ton haastattelijan ihan 100% shippaaja noilla sananvalinnoilla 😆
(MRS=3, kuinkas muuten)
 
vierailija
Tässä erittäin kämäisesti editoidut kuvat, joissa olen Nacen ja Bojanin kanssa ja oma naamani on suhrittu piiloon. Linkit poistuvat automaattisesti 5 pv päästä.


Jakun perhoset erottuvat paljon paremmin livenä. Ja joo, se konferenssilätkän nauha näyttää tosi rumalta noissa, oli tarkoitus ottaa se hetkeksi pois, mutta aivotoiminta ei riittänyt sillä hetkellä.

- Joymuffin
Wow, oon niin onnellinen sun puolesta ❤
 
vierailija
Huh, onkohan suorin shipin naamaanhieromishaastis tähän mennessä. :D Mitähän tämä meinaa.

"Bojan: "But I believe when it comes to online presence, the two of us crossed several lines that we maybe once considered uncrossable"

Interviewer: We're moving the boundaries."

Bojan: "Exactly." "
 
vierailija
Kiitos Joymuffin rapsasta ja kuvista, oon niin iloinen sun puolesta! Nauti vielä illan keikasta ❤

Oon muuten säästellyt sun viimeisimmän ficin lukemista: tykkään lukea mieluummin valmiita ficcejä, koska mikään ei oo yhtä raivostuttavaa kuin että jokin lukemasi hyvä ficci jää kesken ja jatkoa joutuu odottamaan tai sitä ei tule ollenkaan. Sun kohdalla tällaista ei toki oo, kun kirjoitat niin nopeasti lukuja ficceihisi, mitä arvostan kovasti 👍 Mutta joo, jospa tänään aloittaisin strippari-ficin lukemisen 😊

- Jossu
 
vierailija
Ihana B . Jerellä on siis myös slovenialainen lempinimi, en kestä

Ihana ❤ Mistä näitte muuten nuo kaikki käännökset tuosta haastattelusta, onko ne tuossa samalla Twittertilillä kommenteissa? Mulle näkyi vain nuo linkitetyt postaukset, mutta ei kommentteja, kun en oo nyt kirjautuneena Twitteriin. Youtubevideossa ei näyttänyt olevan tekstejä myöskään.
 
vierailija
Jotenkin tosi surullista, jos Kärppä on saanut tietää Mikaelan menehtymisestä nyt tuolla laivalla ollessaan just ennen keikkaa. Ainakin juuri vasta kommentoinut siihen päivitykseen ja jakanut stooreihin.
 

Yhteistyössä