Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
JATKOA

Bojan puhui taas siitä, että kiertueen jälkeen ankea tulla tyhjään kotiin ja siksi menee yleensä vanhemmille, vaikka oma kämppä ollut vuoden alusta tms. Nolostui kun juontaja aww'itteli tätä. Vastasi Måneskinin parhaaksi viisuesitykseksi jos jotain pitäisi katsoa aina uudestaan (tästä voinette päätellä myös sen arvuutellun 2021-jurytyypin, ei selvästi äänestänyt Islantia ykköseksi vaan Italiaa). Konstrakta sitten sanoi "Kaarija" ja Bojan korjasi ääntämisen ja juontaja(?) sanoi "It's crazy it's party", jonka Bojan toisti naureskellen. Otin järkkärillä kohtuupaljon kuvia, mutta niissä nyt tietysti on lähinnä Boitsun naama eri ilmeillä, pitää katsoa myöhemmin miten ne onnistuivat. Yleisöstä tuli aika kiinnostavia kysymyksiä, kuten kenen historialisen tyypin kanssa esiintyisit ja Bojan vastasi Nikola Tesla, koska "ultimate genius" ja antaisi hänen muuttaa akustiset kitarat sähkökitaroiksi tms. Vähän huono vitsi, mutta riittävällä karismalla huonotkin vitsit toimivat. :D

Paneelin jälken ojensin kirjeeni Bojanille, siltä varalta ettei myöhemmin onnistu. Hän vaikutti otetulta ja sanoi thank you very much tms. Bojan jäi hetkksi nimmaroimaan juttuja, mutta sanoi että hänellä haastis, tulee takaisin vartin päästä. Jäin n. 15 teinin kanssa halliin odottamaan, siinä oli kyllä myös joku ehkä lähemmäs ikäiseni nainen myös. Joku nuori tyttö itki, en tiedä liittyikö poikiin. Meni yli puoli tuntia ja joku eri keski-ikäinen nainen (työntekijä? jonkun äiti?) tuli sanomaan, että pojat ovat yläkerrassa nyt odottamassa ja kaikki lähtivät about juoksujalkaa sinne. Tässä vaiheessa olin dumpannut järkkärini johonkin, kun ajattelin että tulee pelkkä Bojan, mutta siellä olivatkin kaikki paitsi Jure, olisi saanut toki kivoja kuvia siellä verrattuna perunapuhelimeeni.

Menin ensin puhumaan Nacelle, kun hän oli vähiten suosittu. Hän oli jotenkin ihan superkarismaattinen, tosi hyvä presenssi siinä. Sanoin että olen suomalainen, mutta asun paikassa X ja olen noussut aamuviideltä ehtiäkseni tänne, hän sanoi että he nousivat aamuviideltä myös. Halasimme ja otimme kuvan yhdessä. Sanoin myös "Metulji-cosplaystani" (minulla oli "haalistuneen Käärijänvihreä" perhosbleiseri ja siihen sointuva perhoshiuskoru). Sitten puhuin Bojanille, joka alkoi heti puhua siitä, että olen Suomesta ja myönsin että asun kyllä Balkanilla ja hän kommentoi jotain noita perhosjuttujani. Hän sanoi lopuksi minulle kiitos, jonka Kris heti kärppänä kuuli ja hämmentyi/innostui, että täh, täälläkin on suomalaisia, hänelläkin on selvästi hyvä Suomi-brainrot päällä. :D Sanoin hänellekin jotain aiheesta. En ottanut Krisin tai Janin kanssa kuvia, he olivat tosi suosittuja nuorten keskuudessa ja Jan oli jotenkin kuumottavan etäinen (siis perus-Janmaisesti, ei mitenkään huonona).

Jotenkin kaikki olivat aika sellaisia kuin odotin nähtyäni heidät keikalla, Bojan lämmin ja mukava (ei tosin ollut hirveän iloinen minusta tänään vaan jotenkin vähän enemmän rauhallisempi), Kris iloinen ja mukava, Jan etäinen, vain tuo Nacen huikea karisma vähän yllätti. Tarkoitus oli huolella tuoksutella, miltä Bojan tuoksuu ja kysyä heiltä ovatko he aikeissa mennä keikalle Romaniaan (koska menen sinne joskus muuten, jos Joksut eivät), mutta toki tohinoissani unohdin molemmat jutut. :D Koko fanitapaaminen kesti varmaan vain 5-10 minuuttia, mikä oli vähän outoa, koska heillä ei pitäisi olla superkiire tänään, keikka kuitenkin vasta yöllä, mutta tytöt tuntuivat olevan tyytyväisiä siihenkin.

Skopjessa ollut pari viikkoa ihan talvi ja nyt on sitten t-paitakelitkin vielä. :)
 
vierailija
Siis kiitos Joymuffin tästä raportista - pystyin niin hyvin eläytymään tuohon kaikkeen! Miten jännittävää oli lukea miten asiat eteni. 😅 Ja miten ihanaa, että tapasit pojat. Oon tosi onnellinen puolestasi! 🤗
 
vierailija
Wau Joymuffin ja kiitos rapsasta! Ihana että sait annettua kirjeen Bojanille käteen. ❤ Oon nähnyt pari klippiä paneelista ja niissäkin Bojan vaikuttaa jotenkin söpön rauhalliselta ja tavalliselta, ei yhtään rock staralta, mutta näyttää toki aivan syötävän hyvältä.
 
vierailija
JATKOA

Bojan puhui taas siitä, että kiertueen jälkeen ankea tulla tyhjään kotiin ja siksi menee yleensä vanhemmille, vaikka oma kämppä ollut vuoden alusta tms. Nolostui kun juontaja aww'itteli tätä. Vastasi Måneskinin parhaaksi viisuesitykseksi jos jotain pitäisi katsoa aina uudestaan (tästä voinette päätellä myös sen arvuutellun 2021-jurytyypin, ei selvästi äänestänyt Islantia ykköseksi vaan Italiaa). Konstrakta sitten sanoi "Kaarija" ja Bojan korjasi ääntämisen ja juontaja(?) sanoi "It's crazy it's party", jonka Bojan toisti naureskellen. Otin järkkärillä kohtuupaljon kuvia, mutta niissä nyt tietysti on lähinnä Boitsun naama eri ilmeillä, pitää katsoa myöhemmin miten ne onnistuivat. Yleisöstä tuli aika kiinnostavia kysymyksiä, kuten kenen historialisen tyypin kanssa esiintyisit ja Bojan vastasi Nikola Tesla, koska "ultimate genius" ja antaisi hänen muuttaa akustiset kitarat sähkökitaroiksi tms. Vähän huono vitsi, mutta riittävällä karismalla huonotkin vitsit toimivat.

Paneelin jälken ojensin kirjeeni Bojanille, siltä varalta ettei myöhemmin onnistu. Hän vaikutti otetulta ja sanoi thank you very much tms. Bojan jäi hetkksi nimmaroimaan juttuja, mutta sanoi että hänellä haastis, tulee takaisin vartin päästä. Jäin n. 15 teinin kanssa halliin odottamaan, siinä oli kyllä myös joku ehkä lähemmäs ikäiseni nainen myös. Joku nuori tyttö itki, en tiedä liittyikö poikiin. Meni yli puoli tuntia ja joku eri keski-ikäinen nainen (työntekijä? jonkun äiti?) tuli sanomaan, että pojat ovat yläkerrassa nyt odottamassa ja kaikki lähtivät about juoksujalkaa sinne. Tässä vaiheessa olin dumpannut järkkärini johonkin, kun ajattelin että tulee pelkkä Bojan, mutta siellä olivatkin kaikki paitsi Jure, olisi saanut toki kivoja kuvia siellä verrattuna perunapuhelimeeni.

Menin ensin puhumaan Nacelle, kun hän oli vähiten suosittu. Hän oli jotenkin ihan superkarismaattinen, tosi hyvä presenssi siinä. Sanoin että olen suomalainen, mutta asun paikassa X ja olen noussut aamuviideltä ehtiäkseni tänne, hän sanoi että he nousivat aamuviideltä myös. Halasimme ja otimme kuvan yhdessä. Sanoin myös "Metulji-cosplaystani" (minulla oli "haalistuneen Käärijänvihreä" perhosbleiseri ja siihen sointuva perhoshiuskoru). Sitten puhuin Bojanille, joka alkoi heti puhua siitä, että olen Suomesta ja myönsin että asun kyllä Balkanilla ja hän kommentoi jotain noita perhosjuttujani. Hän sanoi lopuksi minulle kiitos, jonka Kris heti kärppänä kuuli ja hämmentyi/innostui, että täh, täälläkin on suomalaisia, hänelläkin on selvästi hyvä Suomi-brainrot päällä. Sanoin hänellekin jotain aiheesta. En ottanut Krisin tai Janin kanssa kuvia, he olivat tosi suosittuja nuorten keskuudessa ja Jan oli jotenkin kuumottavan etäinen (siis perus-Janmaisesti, ei mitenkään huonona).

Jotenkin kaikki olivat aika sellaisia kuin odotin nähtyäni heidät keikalla, Bojan lämmin ja mukava (ei tosin ollut hirveän iloinen minusta tänään vaan jotenkin vähän enemmän rauhallisempi), Kris iloinen ja mukava, Jan etäinen, vain tuo Nacen huikea karisma vähän yllätti. Tarkoitus oli huolella tuoksutella, miltä Bojan tuoksuu ja kysyä heiltä ovatko he aikeissa mennä keikalle Romaniaan (koska menen sinne joskus muuten, jos Joksut eivät), mutta toki tohinoissani unohdin molemmat jutut. Koko fanitapaaminen kesti varmaan vain 5-10 minuuttia, mikä oli vähän outoa, koska heillä ei pitäisi olla superkiire tänään, keikka kuitenkin vasta yöllä, mutta tytöt tuntuivat olevan tyytyväisiä siihenkin.

Skopjessa ollut pari viikkoa ihan talvi ja nyt on sitten t-paitakelitkin vielä.
Siis niin ihana raportti❤❤❤! Kiitos Joymuffin!
 
vierailija
Wau Joymuffin ja kiitos rapsasta! Ihana että sait annettua kirjeen Bojanille käteen. Oon nähnyt pari klippiä paneelista ja niissäkin Bojan vaikuttaa jotenkin söpön rauhalliselta ja tavalliselta, ei yhtään rock staralta, mutta näyttää toki aivan syötävän hyvältä.
Minusta hänestä tuli jotenkin vähän jähmeä fiilis sekä paneelissa että sen jälkeen. Siis ei niin että mikään olisi vialla, vaan enemmän jotain että hän ei voinut olla paneelissa rokkitähtenä, mutta ei tahtonut olla myöskään ihan tavis-itsensä, ja sitten se jämähti päälle vielä sen jälkeenkin. Tai jotain. Mutta voi myös olla, että olen vain tottunut rocktähti-Boitsuun lavalla ja siksi "ei-ylivedetty" Bojan tuntuu vähän jähmeältä (en keksi parempaakaan sanaa). :)

- Joymuffin
 
vierailija
Minusta hänestä tuli jotenkin vähän jähmeä fiilis sekä paneelissa että sen jälkeen. Siis ei niin että mikään olisi vialla, vaan enemmän jotain että hän ei voinut olla paneelissa rokkitähtenä, mutta ei tahtonut olla myöskään ihan tavis-itsensä, ja sitten se jämähti päälle vielä sen jälkeenkin. Tai jotain. Mutta voi myös olla, että olen vain tottunut rocktähti-Boitsuun lavalla ja siksi "ei-ylivedetty" Bojan tuntuu vähän jähmeältä (en keksi parempaakaan sanaa).

- Joymuffin
Joo luulen että saan kiinni mitä haet tuolla jähmeällä. Odotan jo innolla keikkarapsaa, minkälainen Boitsu nähdään tänään lavalla.
 
vierailija
Ihanaa JOymuffin! Ehdin jo vauvan puolella myös ihastella tätä. You lucky girl!! Tarkoittaako jähmeä kenties samaa kuin vähän varautunut?
En ole varma sanoisinko sitä varautuneeksi. Ehkä vähän vaisu? Vähän kuin lavalla Bojan olisi 110% ja nyt hän oli 70%. :)

Nyt kyllä ajantaju on ihan sekaisin. Tajusin yhtäkkiä, että se hiton lipputaistelu oli eilen ja tuntuu kuin siitä olisi jo melkein viikko. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Ostin Tallinnan keikalle lipun tuolta appista, hyvin toimi ja lippu tulee suoraan sinne appiin näkyviin.
Ok, kiitos paljon tiedosta! ❤ Minua aina hirvittää uudet (siis itselleni entuudestaan tuntemattomat) apit ja muihin maihin menevät maksut 🙈. Tunnen itseni tästä syystä vähän mummoksi, vaikkei ikää nyt kauheasti olekaan (lähinnä mummi ja äiti toitottaneet, että tulee helposti huijatuksi paljeluissa, joita ei tunne 😅). Haluaisin kovasti kyllä sinne Tallinnan keikalle 😊
 
vierailija
Tässä erittäin kämäisesti editoidut kuvat, joissa olen Nacen ja Bojanin kanssa ja oma naamani on suhrittu piiloon. :D Linkit poistuvat automaattisesti 5 pv päästä.


Jakun perhoset erottuvat paljon paremmin livenä. :) Ja joo, se konferenssilätkän nauha näyttää tosi rumalta noissa, oli tarkoitus ottaa se hetkeksi pois, mutta aivotoiminta ei riittänyt sillä hetkellä. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Tässä erittäin kämäisesti editoidut kuvat, joissa olen Nacen ja Bojanin kanssa ja oma naamani on suhrittu piiloon. Linkit poistuvat automaattisesti 5 pv päästä.


Jakun perhoset erottuvat paljon paremmin livenä. Ja joo, se konferenssilätkän nauha näyttää tosi rumalta noissa, oli tarkoitus ottaa se hetkeksi pois, mutta aivotoiminta ei riittänyt sillä hetkellä.

- Joymuffin
Ihanaa, kiitos! Siis mulla olis jalat pettäny vastaavassa tilanteessa :D Vitsit toi Nace on niin hot.
 
vierailija
Tässä erittäin kämäisesti editoidut kuvat, joissa olen Nacen ja Bojanin kanssa ja oma naamani on suhrittu piiloon. Linkit poistuvat automaattisesti 5 pv päästä.


Jakun perhoset erottuvat paljon paremmin livenä. Ja joo, se konferenssilätkän nauha näyttää tosi rumalta noissa, oli tarkoitus ottaa se hetkeksi pois, mutta aivotoiminta ei riittänyt sillä hetkellä.

- Joymuffin
Wow 🥰. Näyttääkö vain muuten kuvassa, vai onko B ajanut sänkensä ihan kokonaan pois? En muista nähneeni häntä noin siloposkena koko tämän vuoden aikana...
 
vierailija
Tässä erittäin kämäisesti editoidut kuvat, joissa olen Nacen ja Bojanin kanssa ja oma naamani on suhrittu piiloon. Linkit poistuvat automaattisesti 5 pv päästä.


Jakun perhoset erottuvat paljon paremmin livenä. Ja joo, se konferenssilätkän nauha näyttää tosi rumalta noissa, oli tarkoitus ottaa se hetkeksi pois, mutta aivotoiminta ei riittänyt sillä hetkellä.

- Joymuffin
Kiitos kuvista ❤ Vaik B on mulle ykkönen Joksuista ni kylhän toi Nace on ihan saakelin kuuma tossa kuvassa 😍 Ja hei upeet hiukset sulla! Sopii hiukset ja jakun väri hyvin yhteen 😊
 
vierailija
J
Wow . Näyttääkö vain muuten kuvassa, vai onko B ajanut sänkensä ihan kokonaan pois? En muista nähneeni häntä noin siloposkena koko tämän vuoden aikana...
Joo, ei ollut mitään naamakarvaa, näyttää tosi nuorelta noin. :) Ja toiselle kommentoijall, kyllähän minulla meni pää aika tilttiin ja en muista kunnolla Bojan-kohtaamista, mikä harmittaa, vaikka Nacen kanssa juttelun muistan ihan hyvin. :p Ja kiitos hiuskehujalle myös. :) Vihreä tosiaan korostaa niitä kivasti.

Naurattaa kun täällä Airbnb-tyyppisessä majapaikassani, joka on sisustettu ihan sievästi, mutta vähän influencer-tyyliin, on sisustustaulu "you make it happen" ja sängyn yläpuolella lukee "Never stop dreaming", yleensä lähinnä tympivät tuollaiset, mutta tänään sopivat. Nyt kun katsoin tarkemmin, sen vieressä on maalaus kengistä, joissa lukee "Love" ja "Live every moment" sekä ananaksen(!) kuva, eli siis efektiivisesti Live, Love, Jere -kengät. :D

- Joymuffin-AASI
 

Yhteistyössä