Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulin häntä aiemmin profiilikuvan perusteella paljon vanhemmaksi. Joskus käy kateeksi nuo kuvaajat. Pääsevät ammattinsa vuoksi tekemisiin ihailemiensa tyyppien kanssa.
Dean on tosi symppis. Laitoin hänen ottamansa mustavalkoisen connection-kuvan kuvan kansikuvaksi FB:hen ja pistin IGn kautta kiitokset loistavasta kuvasta. Hän vastasi suomeksi Kiitos.
 
vierailija
Perillä ovat 💙 Bn stoori. Voi olla Skopjessa herkkä tilanne, jos B toteuttaa toiveen, että hän laulaisi rakastetun, auto-onnettomuudessa kuolleen Proeskin kappaleen.https://instagram.com/stories/jokerout_belgrade/3248790782151639749?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
 
vierailija
Perillä ovat Bn stoori. Voi olla Skopjessa herkkä tilanne, jos B toteuttaa toiveen, että hän laulaisi rakastetun, auto-onnettomuudessa kuolleen Proeskin kappaleen.https://instagram.com/stories/jokerout_belgrade/3248790782151639749?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Uusi linkki
 
vierailija
Vauvalla huomattiin, että taulun K:lla rintakarvoituksen muoto muistuttaa JO:n sydänlogoa

Laitan tällekin puolelle, että maalauksen nimi on "Nukkuva nainen"
Oli nainen tai mies, niin selvä Bojan se silti on 😅 Universumiko se siinä meille viestittelee, että nämä kaksi ovat toisilleen luodut, jos ei tässä todellisuudessa tai muodossa niin jossakin muussa 🥰
 
vierailija
Skopje-raporttia, jossa tapasin pojat (miinus Jure).

Eli nousin aamuviideltä ehtiäkseni ekaan bussiin Skopjeen, jonka piti saapua klo 11 (ja Bojan/Konstrakta-paneeli klo 12), mutta se olikin joku 45 min etuajassa. Oli kauniit maisemat reissulla, etenkin auringonnousu, vuoria saa katsella erittäin runsaasti. Olin siis hyvissä ajoin konffapaikalla. Yritin mennä väijymään delegate-tilaan, mutta sain kuulla, etten pääse sinne, vaikka minulla on ranneke jossa lukee delegate, mutta väri oli väärä. :p Varmistin, saanko kuvata keskiyön Joksujen keikkaa järkkärillä ja sain kuulla, että on first three songs, eli perinteinen virallisten kuvauslupien kanssa etenkin ulkomailla, että saan kuvata kolme ekaa biisiä per artisti. En tajunnut kyllä kysyä, saanko mennä jostain erityispaikasta sisään, koska yleensä first three songs on barrikadin sisäpuolella.

Kun Bojania ei kävellyt vastaan randomisti, menin istumaan sen leffateatterin eteen, jossa Bojan-paneeli oli alkamassa tunnin päästä, vaikka tiesin, että sinne lienee useita sisäänkäyntejä. Pian sinne tuli kytikselle useampi teinilauma myös jotka olivat ihan "ääää en kestä" -tiloissa. :) Myös jotain mielestäni enemmän lapsia, tyyliin 10v tyttöjä. Boitsua ei näkynyt kuitenkaan. Järkkäri sanoi joillekin teineille, jotka alkoivat kiljua, että tuolla sisällä on sitten joku keskustelu bla bla bla, se on varmaan teistä vain tylsää, mutta päästi heidät sisään eivätkä häirinneet siellä mitenkään. Kukaan ei edes kuvannut puhelimlla jostain syystä. Salissa oli ehkä 50 Joksu-fanityttöä. Sain leffateatterin eturivin about keskimmäisen paikan (no, olin myös ollut jonossa ekana). Oli ihan superoutoa katsella Boitsua paneelikeskustelussa, of all things. Jotenkin niin eri vibat, hänellä villapaita ja farkut eikä mitään rokkistarameininkiä viboissakaan. :)

En ole ehtinyt lukea palstoja niin en tiedä katsoiko joku striimiä, mutta sanon jotain juttuja, vaikka olen tosiaan herännyt viideltä aamulla yms niin en takaa 100 % selkeitä muistoja. :) Paneelin alussa juontaja kyseli eri maita ja huusin tietysti Finlandit sinne. Minulle tuli vahva tunne, että Bojan siinä vaiheessa tunnisti minut, että olen se Belgradin tyyppi, joko äänestä tai ulkonäöstä. Takanani oli jotain Turkista tullita tyttöjä, jotka sanoivat olleensa myös Belgradin-keikalla. Paneeli oli enimmäkseen minusta vähän tylsä ja turha, vaikka pari kiinnostava juttua tuli esiin. Esim. Bojan korosti, että seuraava levy on multilingual eikä enimmäkseen enkkua (siis voi se olla enimmäkseen enkkua, mutta halusi korostaa ettei ole esim. vain enkkua). Hän myös jotain sanoi, että sloveeni ei kuulosta oikein muilta kieliltä kuten <jotain> ja Finnish, missä jotenkin nyökkäsi minulle.

JATKUU...
 

Yhteistyössä