Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilmeeni kun suihkussa tajuan, että niin, järkkärillänihän voi ottaa videota myös! (Aiemmalla kamerallani ei voinut enkä ole tälläkään kuvannut paljoa videota.) Voin kuvata protasoista videota Joksujen keikalta!

Ilmeeni kun alan miettiä, että onko siinä himputin kamerassa esim. mikkiä, kun olen kuvannut videot aiemmin ulkoisella mikillä, jonka kanssa en ala tuolla säätää.

Piti sitten suihkun päätyttyä vielä vettä tippuen rynnätä googlailemaan että onko. :D

No, siinä on mikki, mutta se ei ole videokamera niin ehkä se on paska. :) Lisäksi epäilen laulaako yleisö tuolla keikalla mitään ja en viitsisi nauhoittaa pelkkää omaa epävireistä mölinääni, jos mikki ei ole kunnolla suuntaava. No, teoriassa voisin tuolla päästä kameroineni johonkin barrikadin väliin tms, kun minulla kuitenkin on akkret tuohon konffaan, en tiedä. Kehtaisikohan siellä edes laulaa. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Ilmeeni kun suihkussa tajuan, että niin, järkkärillänihän voi ottaa videota myös! (Aiemmalla kamerallani ei voinut enkä ole tälläkään kuvannut paljoa videota.) Voin kuvata protasoista videota Joksujen keikalta!

Ilmeeni kun alan miettiä, että onko siinä himputin kamerassa esim. mikkiä, kun olen kuvannut videot aiemmin ulkoisella mikillä, jonka kanssa en ala tuolla säätää.

Piti sitten suihkun päätyttyä vielä vettä tippuen rynnätä googlailemaan että onko.

No, siinä on mikki, mutta se ei ole videokamera niin ehkä se on paska. Lisäksi epäilen laulaako yleisö tuolla keikalla mitään ja en viitsisi nauhoittaa pelkkää omaa epävireistä mölinääni, jos mikki ei ole kunnolla suuntaava. No, teoriassa voisin tuolla päästä kameroineni johonkin barrikadin väliin tms, kun minulla kuitenkin on akkret tuohon konffaan, en tiedä. Kehtaisikohan siellä edes laulaa.

- Joymuffin
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta 👏🏻
 
vierailija
Ilmeeni kun suihkussa tajuan, että niin, järkkärillänihän voi ottaa videota myös! (Aiemmalla kamerallani ei voinut enkä ole tälläkään kuvannut paljoa videota.) Voin kuvata protasoista videota Joksujen keikalta!

Ilmeeni kun alan miettiä, että onko siinä himputin kamerassa esim. mikkiä, kun olen kuvannut videot aiemmin ulkoisella mikillä, jonka kanssa en ala tuolla säätää.

Piti sitten suihkun päätyttyä vielä vettä tippuen rynnätä googlailemaan että onko.

No, siinä on mikki, mutta se ei ole videokamera niin ehkä se on paska. Lisäksi epäilen laulaako yleisö tuolla keikalla mitään ja en viitsisi nauhoittaa pelkkää omaa epävireistä mölinääni, jos mikki ei ole kunnolla suuntaava. No, teoriassa voisin tuolla päästä kameroineni johonkin barrikadin väliin tms, kun minulla kuitenkin on akkret tuohon konffaan, en tiedä. Kehtaisikohan siellä edes laulaa.

- Joymuffin
Mutta saako siellä kuvata muut kuin ammattilaiset? Monessa tilaisuudessa vain puhelimella kuvaaminen sallittu
 
Last night Slovenia won the World Championship in adult jazz formation. I recorded it for you @LadySLO:)
I kind of had to stand next to this group for about 15 minutes while they were training in the foyer of the theater, because the Finnish group was right next to them doing something. I was watching them and thinking thank God they don't know how much of my spare time is spent following young Slovenian men on social media and talking about them in chat rooms
The Slovenian girls were very pretty and there were 5 young men too. At some point they decided to change clothes and were standing there in their boxer shorts in the middle of everyone. I had to leave! 🫣 (There is no privacy or changing rooms in these places.)
HeY! Oh wow, Thank you! :) Kazina Dance School is really amazing and they have been around since forever, for as long as I remember! There's also a youth movie from the 80s called Poletje v školjki 2 where the main character is a dancer and she dances at Kazina, and the whole storyline is about the Kazina school being threatened to shut down etc. And there's a boy-girl story as well. :) I wish I could find some dance scenes online to show you.
PS How did your daughter do?
 
vierailija
HeY! Oh wow, Thank you! Kazina Dance School is really amazing and they have been around since forever, for as long as I remember! There's also a youth movie from the 80s called Poletje v školjki 2 where the main character is a dancer and she dances at Kazina, and the whole storyline is about the Kazina school being threatened to shut down etc. And there's a boy-girl story as well. I wish I could find some dance scenes online to show you.
PS How did your daughter do?
She has not started yet. We are just hanging here for a few extra days enjoying the different competitions. Her friends were on stage yesterday. In that competition Poland got 1st and 2nd place, but my favourite was Serbia. They were amazing!
We were chearing all the small Balkan countries who have to compete against Poland which is so much bigger country. There are competitors from USA, Canada & Australia too.
There are so many categories that you can’t follow all of them. From Finland another 50 dancers will arrive tomorrow 🇫🇮
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mutta saako siellä kuvata muut kuin ammattilaiset? Monessa tilaisuudessa vain puhelimella kuvaaminen sallittu
Se ei ole tavallinen tapahtuma vaan konferenssi, jonka tarkoitus on mm. markkinoida artisteja medialle ja tapahtumajärjestäjille. Minulla on sinne akkreditaatio eli pro-rooli, niin pitäisin hyvin outona jos en saa kuvata järkkärillä. :) Mutta voi olla, että koska minulla ei ole erillistä kuvauslupaa (jos siellä sellaisia edes on), niin sinne barrikadin väliin minulla ei ole asiaa, jää nähtäväksi. Usein kyllä tapahtumissa järkkärin kanssa saa muutenkin vähän paremmin tilaa ja pääsee eteen.

- Joymuffin
 
vierailija
Se ei ole tavallinen tapahtuma vaan konferenssi, jonka tarkoitus on mm. markkinoida artisteja medialle ja tapahtumajärjestäjille. Minulla on sinne akkreditaatio eli pro-rooli, niin pitäisin hyvin outona jos en saa kuvata järkkärillä. Mutta voi olla, että koska minulla ei ole erillistä kuvauslupaa (jos siellä sellaisia edes on), niin sinne barrikadin väliin minulla ei ole asiaa, jää nähtäväksi. Usein kyllä tapahtumissa järkkärin kanssa saa muutenkin vähän paremmin tilaa ja pääsee eteen.

- Joymuffin
Pidetään peukut pystyssä 👍🏻👍🏻👍🏻 mua stressaa se huominen lipunosto mayhem 🙄🫣
 
vierailija
Minä, myöhäisherännyt vanha harppu, kuuntelin Jessen haastattelun (oliko linkki täällä vai Vauvalla, en muista) ja havahduin tähän man crush -käsitteeseen, johon hän Kärtsän ja Bojaniin suhteessa viittasi. Yhdistelin pienessä päässäni kaikkea viime kuukausien aikana lukemaani, kuulemaani, näkemääni ja ehkä itsekin kehittelemääni, ja kyllä.

Ihan turha meidän on mitään seksuaalista Kärtsän ja Bojanin välille kehitellä, ja hyvä niin. Suurta rakkautta mutta ilman seksuaalisia sävyjä. Se riittää minulle ja sitäkin on aivan sydämeen käyvän ihana seurata. Toivottavasti kumpikin osapuoli kokee samoin - edelleen muistan, miten Bojan kiitti jollain NT-keikoista universumia siitä, että he ovat Kärtsän kanssa tavanneet toisensa.

Minäkin kiitän.

( Ja kyllä, Minä rakastan sinua)
Crush-sana viittaa kyllä nimenomaan ihastukseen, jossa seksuaalista vetovoimaa (mutta man crushia käytetään toki välillä muka-hauskasti, kun viitataan miesten väliseen ihastustyyppiseen juttuun, jossa ei sittenkään mukamas sen tyyppistä vetovoimaa).
 
vierailija
Naurattaa nämä Tumblr-gallupin tulokset:

With JO spring tour approaching and the trip starting from Helsinki
What do you think has a higher chance of happening?

Bojan collects his laundry 8.6%

Bojan leaves even more things behind 91.4%
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Heh, yleensä pystyn hyvin olemaan jauhamatta ihmisten kanssa mitään K/JO-kamaa, mutta tänään olin 10 ihmisen illallisilla hienohkossa ravintolassa ja mm. pelasimme jotin kysymyskorttipeliä ja jouduin vastaamaan koko ajan jotain "Slovenian rock music" ja joku alkoi vielä kyselemään kun mainitsin Belgradin-keikan ja tulipa jotenkin nolo fiilis. Lisäksi minua alkoi jotenkin eilen nolottaa sikana koko kirjehommani, mutta no, minulla on säännöt että jos joku juttu hävettää liikaa, niin se on pakko tehdä. Ei siis auta kuin kirjoittaa loppuun. En yleensä juurikaan nolostele edes mitään.

- Joymuffin
Minä sanon kanssa että anna mennä sen kirjeen kanssa koska olet sitä jo pitkään suunnitellut. Sillä on selvästi merkitystä ainakin sinulle.
terveisin se joka ei saisi mitään näistä tapaamisista tai halua kuvia jne.
 
vierailija
Samoja ajatuksia. Lisäksi mä itse näen myös seksuaalista jännitettä kaksikon välillä, esimerkiksi nordic tourilla ja kesäkuun Tavastialla.
Tämä. Samoin samoja ajatuksia ja mä näen myös sitä seksuaalista jännitettä. Ja ylipäätään se, miten paljon ja millä tavoin näyttävät koko ajan koskettelevan toisiaan ja haketuvan myös fyysiseen läheisyyteen, kun ovat missä tahansa tilanteessa, saa mut uskomaan johonkin vielä enempään kuin suureen man crushiin.
 
vierailija
Tämä. Samoin samoja ajatuksia ja mä näen myös sitä seksuaalista jännitettä. Ja ylipäätään se, miten paljon ja millä tavoin näyttävät koko ajan koskettelevan toisiaan ja haketuvan myös fyysiseen läheisyyteen, kun ovat missä tahansa tilanteessa, saa mut uskomaan johonkin vielä enempään kuin suureen man crushiin.
Mitähän esimerkiksi Mikke ajattelee tästä tilanteesta ja Bojanista. Luulisi, että hänellä on hyvä käsitys siitä, missä mennään. Tai sitten ei.
 
vierailija
Minä sanon kanssa että anna mennä sen kirjeen kanssa koska olet sitä jo pitkään suunnitellut. Sillä on selvästi merkitystä ainakin sinulle.
terveisin se joka ei saisi mitään näistä tapaamisista tai halua kuvia jne.
Kiitos! Ja siis olen hyvin periaatteellinen ihminen sen suhteen, että asiat jotka haluaisi tehdä, mutta nolottavat tai pelottavat liikaa on pakko tehdä, joten mitään tietä ulos ei enää ole. :) Jos en olisi, niin olisi kirje varmaan lentänyt jo (metaforiseksi) takan sytykkeeksi, sen verran kovan luokan cringefiilikset on ollut taas tänään. :D Ja tuon tekstin on vielä kasa nautakollegoita lukenut ja todennut ihan kelvoksi, niin en tiedä miksi nyt, pari viikkoa alkuperäisen kirjoittamisen jälkeen, iskee niin hirveä nolostus.

- Joymuffin
 
vierailija
Naurattaa nämä Tumblr-gallupin tulokset:

With JO spring tour approaching and the trip starting from Helsinki
What do you think has a higher chance of happening?

Bojan collects his laundry 8.6%

Bojan leaves even more things behind 91.4%
Hauska ja uskon enemmistöä. 😅

Tuli juuri yksi päivä mieleen, kuinka jotkut ns. toiset naiset jättävät tahallaan miehen luokse korvakorun, meikkiä tai alusvaatteen ikään kuin vinkiksi puolisolle, että tämän selän takana puuhataan jotain. Mutta että viidet alushousut ja paita! Se on jo hieman liioittelua, B. 😉
 
vierailija
Tämä. Samoin samoja ajatuksia ja mä näen myös sitä seksuaalista jännitettä. Ja ylipäätään se, miten paljon ja millä tavoin näyttävät koko ajan koskettelevan toisiaan ja haketuvan myös fyysiseen läheisyyteen, kun ovat missä tahansa tilanteessa, saa mut uskomaan johonkin vielä enempään kuin suureen man crushiin.
Koskettamisen tarve kyllä näyttää olevan suuri. Olen yrittänyt selvittää päässäni, mikä on se rakkauden laji, jossa ei ole seksuaalisuutta ja joka syntyy noin nopeasti ja helposti kahden aiemmin vieraan välille. Varmaan sekin tekee tämän vaikeaksi ymmärtää, kun mulla itsellä on niin vähän kokemusta ihmissuhteista, joissa olisi suurta tunnetta. Vain yksi suhde, jota voisi kutsua rakastumiseksi. Omaan sukupuoleen ei yhtään muita kuin ihan 'normaaleja' ystävyyssuhteita.
 
vierailija
Hauska ja uskon enemmistöä.

Tuli juuri yksi päivä mieleen, kuinka jotkut ns. toiset naiset jättävät tahallaan miehen luokse korvakorun, meikkiä tai alusvaatteen ikään kuin vinkiksi puolisolle, että tämän selän takana puuhataan jotain. Mutta että viidet alushousut ja paita! Se on jo hieman liioittelua, B.
Saammekohan me koskaan tietää, mikä näiden Kärtsälle jääneiden vaatekappaleiden tarina ihan oikeasti on?
 
vierailija
Koskettamisen tarve kyllä näyttää olevan suuri. Olen yrittänyt selvittää päässäni, mikä on se rakkauden laji, jossa ei ole seksuaalisuutta ja joka syntyy noin nopeasti ja helposti kahden aiemmin vieraan välille. Varmaan sekin tekee tämän vaikeaksi ymmärtää, kun mulla itsellä on niin vähän kokemusta ihmissuhteista, joissa olisi suurta tunnetta. Vain yksi suhde, jota voisi kutsua rakastumiseksi. Omaan sukupuoleen ei yhtään muita kuin ihan 'normaaleja' ystävyyssuhteita.
Liverpoolin videopätkät nostaa kyllä itsellekin tunteita pintaan edelleen. Ja se, miten K tunnusti tulosten jälkeen itkeneensä vessassa ehkä tappiotakin enemmän sitä, että kaikki on nyt ohi ja hän ei ehkä koskaan enää näe Bojania. Äääh...
 
vierailija
Mitähän esimerkiksi Mikke ajattelee tästä tilanteesta ja Bojanista. Luulisi, että hänellä on hyvä käsitys siitä, missä mennään. Tai sitten ei.
K saattaa olla koskettelevaa tyyppiä muutenkin. Miken lasten kanssa otetuissa kuvissa halataan usein, lapsi on K:n sylissä, hän tekee poninhäntää kummitytölleen tai muuten vain ovat lähellä. Ehkä se on heillä perheessä tapana, ja Mikke on tottunut siihen, että K halailee ihmisiä herkästi vähän sinne ja tänne. K on kyllä tosi fiksu, kun esim. lapsia tavatessaan kysyy aina, saako halata. Ja lavalle tulevilta vierailijoilta varmistaa, saako heitä koskettaa.

Bojanille Liverpoolissa annetut kaulasuukot saattoivat kyllä tulla yllätyksenä.
 
vierailija
Ilmeeni kun suihkussa tajuan, että niin, järkkärillänihän voi ottaa videota myös! (Aiemmalla kamerallani ei voinut enkä ole tälläkään kuvannut paljoa videota.) Voin kuvata protasoista videota Joksujen keikalta!

Ilmeeni kun alan miettiä, että onko siinä himputin kamerassa esim. mikkiä, kun olen kuvannut videot aiemmin ulkoisella mikillä, jonka kanssa en ala tuolla säätää.

Piti sitten suihkun päätyttyä vielä vettä tippuen rynnätä googlailemaan että onko.

No, siinä on mikki, mutta se ei ole videokamera niin ehkä se on paska. Lisäksi epäilen laulaako yleisö tuolla keikalla mitään ja en viitsisi nauhoittaa pelkkää omaa epävireistä mölinääni, jos mikki ei ole kunnolla suuntaava. No, teoriassa voisin tuolla päästä kameroineni johonkin barrikadin väliin tms, kun minulla kuitenkin on akkret tuohon konffaan, en tiedä. Kehtaisikohan siellä edes laulaa.

- Joymuffin
👍😄
 
vierailija
Vitsit, kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta! Varmaan kymmenen yhtäaikaista ajatusta, joista haluisin kirjoittaa, mutta vastaan vasta myöhemmin illalla tähän ajatuksella, koska tänään päivällä en ehdi ollenkaan palstailla. Palataan asiaan :D
Hei, ihanaa kuulla, että monia ajatuksia heräsi!!! Kivaa kuulla sopivaba hetkenä niistä!:) ja tää on kyllä arvokasta ja tosi mielenkiintoista avata ajatuksia näistä, kun oon pohtinu ja pyöritellyt näitä teemoja itsekseni, ja vähän niinkuin käynu shippauksesta metakeskustelua itsekseni, niin just mahtavaa, että näitä voi pohtia ja jutella täällä!
 

Yhteistyössä