Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shhhh.. Aito, kaikki on hyvin. Nyt olisi aika ottaa etäisyyttä palstaan. Kukaan muu ei välitä tai ota niin tosissaan täällä näitä anonyymejä tekstejä. Ei kiinnosta vaikka kuka uskoisi Mi tai pitäisi jotain fantasiana. Kyllähän koko shippi pohjautuu fantasialle ja silti osa oikeasti uskoo siihen. Täällä nyt pitää vain sietää toisiaan
No pohjautuu, minkä pohjautuu, mutta ei se silti tarkoita sitä, että fantasiaa olevat asiat muuttuisivat todeksi! Kuten se, että joku muka oli Ihkussa ja raportoi tänne! TIETENKIN siihen saa uskoa fantasiana, mutta on tosi loukkaavaa suuttua ihmiselle, joka on ns. totuuden torvi, eikä halua helliä tyhmiä fantasioitanne, että ne olisivat totta. Jos joku sanoo, että se tyyppi ei oikeasti ollut Ihkussa, niin mikä estää sen kuvittelun edelleen?

Tyhmyys! Koska tyhmä ei ymmärrä fantasioivansa, niin johan se nyt loukkaa, jos joku sekoittaa todellisuuden siihen ja sanoo, että tuota ei tapahtunut.
 
vierailija
Tämä jankkaus lähtee jo siitä kun toiset ihan kevein mielin juttelee tai vitsailee jostain saapuu Realismi-Reetta huutelemaan muita tyhmiksi. Minusta jos ei osaa itse tilannetta tulkita tuon paremmin saattaa olla itse vähän tyhmä.
Ei kukaan ole alun perin huutanut muita tyhmiksi. Vaan se joku on sanonut, että se raportoija ei oikeasti ollut Ihkussa. Niin asiaa fantasiamielessä totena pitävät erkaantuivat realiteeteista ja suuttuivat. Ja haukkuivat oikeassa olijaa.
 
vierailija
Ei viitsitä kinastelle enää tuon harhaisen jankkaajan kanssa, kun ei se hänen käsitys tuosta muutu. Antaa hänen uskoa omaan totuuteensa ja me muut kai kaikki nähdään ja tulkitaan asiat täysin eri tavalla.
Niin, eli väärin.
Te saatte aivan rauhassa pitää näkemyksenne, että fantasiana se Ihku-raportti oli totta, mutta kun te alatte minulle valehtelemaan, että minä olen väärässä, kun sanoin teille, ettei se kirjoittaja ollut siellä Ihkussa oikeasti.
 
vierailija
Saan joka päivä Quoralta (joka on siis kysymys/vastaussome) uutiskirjeen, jossa on kooste jonkin algoritmin minulle valitsemia kysymyksiä sieltä palvelusta. Ensimmäisenä listalla tänään oli kysymys joka alkaa "I smell very bad. Everywhere I go people breathe heavily" ja ensimmäinen ajatus oli, että Bojan! Älä usko sitä Jereä. :D
 
vierailija
Kiinni jäivät. Heiltä ois syytä kysyä, miten nää "todellisuusshippaajat" sitten selittävät itselleen ilmiselvän avopuolison tms.

No sieltähän tulee se vakio "hän ei ole vielä tiedostanut seksuaalisuuttaan eikä itseään"

Mutta että eikö yhtään koskaan kaiherra, että onkohan asia kuitenkaan noin. Mikä saa aikuisen ihmisen tietoisesti liimaamaan silmälaput silmilleen?
Ei kaiherra, koska en käy kirjoittelemassa Kärtsälle shippaamisviestejä. Hänen oikea elämänsä ei siis liity asioihin, joita mä kirjoittelen näissä kahdessa ketjussa, mitenkään. Odotellessani, tuleeko hänelle ja Bojanille suhde vaiko ei.
 
vierailija
Täällä kun on ollut puhetta siitä pahvi Bojanista, niin mieluummin minä näkisin pahvi Kärtsän JO keikalla. Olisi kiva nähdä Boitsun reaktio Kärtsään eturivissä. Pitäisi myydä tää idea ulkkis faneille.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Siis mistä?
Mäkään en ihan ymmärrä. Olisin myös silloin pahoittanut mieleni siitä, että Bojan luulee Suomessa otettua kuvaa Lontoossa otetuksi ja fiilistelee sitä. Kärtsän tykkäyksestä Bojanin kuvaan en myöskään olisi tuolloinkaan seonnut. Tässä vaiheessa sykliä kyllä maistuisi Bojanin reaktiot Kärpyn julkaisuihin, sen myönnän.
 
vierailija
Täällä kun on ollut puhetta siitä pahvi Bojanista, niin mieluummin minä näkisin pahvi Kärtsän JO keikalla. Olisi kiva nähdä Boitsun reaktio Kärtsään eturivissä. Pitäisi myydä tää idea ulkkis faneille.
Hmm, muuten ihan kiva, mutta tosiaan kun B harvemmin mitään lavalta kommentoi kuten Kärtsä. Saattaa toki kysellä mistä ihmiset on ja jotain pientä heittää saamiinsa esineisiin (Tavastialla B ainakin sanoi "baby seal, yes" saadessaan sellaisen pehmolelun ja leikki sillä välispiikin aikana). Näen että toisin päin tässä olisi paljon hauskempaa materiaalia saatavilla, koska jos K päättää pahvi-Bojania kommentoida, ei varmasti pidättele vaan sieltä tulee jotain ihan uskomatonta taas ulos.
 
vierailija
Mäkään en ihan ymmärrä. Olisin myös silloin pahoittanut mieleni siitä, että Bojan luulee Suomessa otettua kuvaa Lontoossa otetuksi ja fiilistelee sitä. Kärtsän tykkäyksestä Bojanin kuvaan en myöskään olisi tuolloinkaan seonnut. Tässä vaiheessa sykliä kyllä maistuisi Bojanin reaktiot Kärpyn julkaisuihin, sen myönnän.
Onkohan syklissä tässä vaiheessa menossa sitten puute-niminen kierron vaihe. Sehän voisi olla kiima, morkkis, epäily, nostalgia -kierron jälkeen, eli nostalgian jälkeen. Kun on tarpeeksi kiimailtu, epäilty ja muisteltu, niin tulee kaipuu uuteen kiimaan, mutta materiaalia ei ole. Josta taas sitten noustaan odottamatta ja yllättäen, ja shipparin kierto on valmis.

Tällä perusteella mietin vain, minkähänlainen tai muotoinen tän laivan reitti on KB-meren kartalle piirrettynä. Ilmeisesti aika nopeaa etenevä, mutta kierroista päätellen kaarteita on tiheään tarjolla.
 
vierailija
Hmm, muuten ihan kiva, mutta tosiaan kun B harvemmin mitään lavalta kommentoi kuten Kärtsä. Saattaa toki kysellä mistä ihmiset on ja jotain pientä heittää saamiinsa esineisiin (Tavastialla B ainakin sanoi "baby seal, yes" saadessaan sellaisen pehmolelun ja leikki sillä välispiikin aikana). Näen että toisin päin tässä olisi paljon hauskempaa materiaalia saatavilla, koska jos K päättää pahvi-Bojania kommentoida, ei varmasti pidättele vaan sieltä tulee jotain ihan uskomatonta taas ulos.
Kyllä myös äänestän Kn keikalle pahvipääBtä. B ei oo niin kommentoinu keikalta yleensäkään samalla lailla. Kn Bojan-puheista päätellen ja kyvystä valita itselleen sopivat kyltit ja materiaalit lavalle ja heittää niistä en epäile, etteikö yllätys voisi olla mieluinen, tai jos ei ole, niin sen osaa jättää huomiotta K. B ei oo ollut niin antelias tällaisten lavapuheiden kanssa, että siksi musta se sopisi Klle.

Ja tuon viimesen lauseen kanssa täysin samaa mieltä. Apollo yms keikoilla tuli kylteistä ja tavaroista niin hillitöntä juttua, että tämä varmasti voisi myös herättää hänen niin halutessaan vastaavaa.
 
vierailija
Sanotaanko nyt niin, että vähemmän luottoa sinuun tässä kohtaa, eikä sinullakaan ole mitään todisteita tälle omalle kannallesi
Ei tässä asiassa pidäkään todisteina katsoa minua, vaan faktoja, jotka liittyvät itse kyseiseen raportointiin. Ja siinä ne ovat kyllä todella ohuita sen puolesta, että se kirjoittaja puhui totta olemisestaan paikanpäällä Ihkussa.
 
vierailija
Minä näin pitkästä aikaa viime yönä K/B -aiheista unta, joskin hieman outoa sellaista. Asuin Bojanin naapurissa kerrostalossa. Talojen välisessä puistossa oli variksia, joita kävin ruokkimassa. Törmäsin puistossa Bojaniin, ja hänen hartiallaan istui varis. B silitteli ja helli lintua. Variksella oli kaulassa niittipanta ja se oli muutenkin jotenkin erityisen kaunis yksilö. B kysyi haluanko tietää salaisuuden ja kertoi, ettei lintu ollut itseasiassa varis ollenkaan, vaan harakka, sillä sen pyrstö oli vihreä. Olin unessa ihan 'watafak' ja vielä herätessänikin oli hämmentynyt olo. 🤣 Varis-harakan tulkitsin viittaavan ilman muuta Kärtsään, mutta muutoin en kyllä ymmärrä omaa alitajuntaani.
 
vierailija
Minä näin pitkästä aikaa viime yönä K/B -aiheista unta, joskin hieman outoa sellaista. Asuin Bojanin naapurissa kerrostalossa. Talojen välisessä puistossa oli variksia, joita kävin ruokkimassa. Törmäsin puistossa Bojaniin, ja hänen hartiallaan istui varis. B silitteli ja helli lintua. Variksella oli kaulassa niittipanta ja se oli muutenkin jotenkin erityisen kaunis yksilö. B kysyi haluanko tietää salaisuuden ja kertoi, ettei lintu ollut itseasiassa varis ollenkaan, vaan harakka, sillä sen pyrstö oli vihreä. Olin unessa ihan 'watafak' ja vielä herätessänikin oli hämmentynyt olo. Varis-harakan tulkitsin viittaavan ilman muuta Kärtsään, mutta muutoin en kyllä ymmärrä omaa alitajuntaani.
Olipa hauska uni. :D Oliko sen pyrstö siis sinulle näkyvästi vihreä vai Bojan vai sanoi vain sen olevan?
 
vierailija
Jännä, netin mukaan varis unissa symboloi epäonnea ja harakka taas onnea. Ja "The actual magpie's presence in your dream is actually symbolic of communication and artistic appearance ". :p
 

Yhteistyössä