Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ootteko oikeasti noin tyhmiä, että koska halusitte uskoa fantasiaa, ette kykene myöntämään sen ja toden eroa itsellenne!!??? Saahan sitä fantasiaa USKOA, totta kai, mutta häpeä nyt vähän, että yrität väittää, että satuihin uskomisesi kuuluu koskea kaikkia muitakin! Että ”ei ollut valetta, koska mä uskon tähän fantasiaan!!!”
Vähän niinkuin olisit pallinaama nähnyt jonkun elokuvan, vaikka pienen merenneidon. Ja mä sanoisin, että se ei ollut totta. Niin väittäisit, että OLI, koska näit sen leffan! 😂
 
vierailija
Ootteko oikeasti noin tyhmiä, että koska halusitte uskoa fantasiaa, ette kykene myöntämään sen ja toden eroa itsellenne!!??? Saahan sitä fantasiaa USKOA, totta kai, mutta häpeä nyt vähän, että yrität väittää, että satuihin uskomisesi kuuluu koskea kaikkia muitakin! Että ”ei ollut valetta, koska mä uskon tähän fantasiaan!!!”
Vähän niinkuin olisit pallinaama nähnyt jonkun elokuvan, vaikka pienen merenneidon. Ja mä sanoisin, että se ei ollut totta. Niin väittäisit, että OLI, koska näit sen leffan!
Shhhh.. Aito, kaikki on hyvin. Nyt olisi aika ottaa etäisyyttä palstaan. Kukaan muu ei välitä tai ota niin tosissaan täällä näitä anonyymejä tekstejä. Ei kiinnosta vaikka kuka uskoisi Mi tai pitäisi jotain fantasiana. Kyllähän koko shippi pohjautuu fantasialle ja silti osa oikeasti uskoo siihen. Täällä nyt pitää vain sietää toisiaan
 
vierailija
Täältä missä asun menee muuten näemmä nykyään suora bussi myös Ljubljanaan, kestää vain aivan saatanan pitkään. Ja en ole koskaan istunut pidempään bussissa tai autossa kuin se 6h Belgradiin, mikä on jo vähän rasittavaa. Mutta vähän houkuttelisi joskus ajella tuolla.

- Joymuffin
Me voidaan kerätä sulle kolehti, niin saadaan sinnekin jossain vaiheessa keikalle ainakin yksi Suomen lippu.
 
vierailija
Tämä jankkaus lähtee jo siitä kun toiset ihan kevein mielin juttelee tai vitsailee jostain saapuu Realismi-Reetta huutelemaan muita tyhmiksi. Minusta jos ei osaa itse tilannetta tulkita tuon paremmin saattaa olla itse vähän tyhmä.
 
vierailija
Minusta K&B-tapauksessa ihmiset kiistelevät ficcien ulkopuolellakin tosi paljon siitä, millaisia nämä ihmiset ovat, ja usein se johtuu siitä, ettei ymmärretä, että ihmiset ovat hyvin moniulotteisia ja heillä on keskenään ristiriitaisiakin luonteenpiirteitä. Esim. Jere on minusta IRL määrätietoinen oman tiensä kulkija, joka kuitenkaan joissain tilanteissa ei uskalla sanoa ei vaan menee virran mukana (tällainen ristiriita on itse asiassa erittäin yleinen). Bojan taas vaikuttaa olevan bilettäjä, pelleilijä ja superekstrovertti, kuitenkin samalla herkkä ja joskus surumielinenkin vanha sielu. Ja toiset ihmiset näkevät enemmän toisen puolen kuin toisen, ja sitten syntyy palstariitoja, että millainen tämä tyyppi on, kuten on monesti käynyt.

- Joymuffin
Hyvin sanottu, minunkin näkemykseni heistä on samantyyppinen. ❤
 
vierailija
Fun fact: objektiivista todellisuutta ei ole olemassakaan ja koko ihmisen kokemusmaailma on unenkaltainen tarina.
Tämäpä ja varsinkin kun kumminkin puolin kyse on lähinnä oletuksista ja tulkinnoista monin osin hämärtyy se todellisuua kyllä erinomaisen hyvin. Ainakin tuosta B ja K yhteydestä on sentään jotain konkretiaa kaikkien silmille. Vaikka sekin toki vain pieni osa kaikesta
 
vierailija
Joku täällä sanoi aiemmin, että on opetellut ainoana(?) Joksu-biisinä kokonaan Ne bi smeliä. En tiedä miksi, mutta minusta se on jostain syystä Joksujen vaikeimpia biisejä opetella kokonaan - se on yksi biisejä mitä olen kuunnellut eniten ja silti osaan siitä kunnolla vain kertsin, siinä missä kaikista muista paljon kuuntelemistani osaan ison osan muustakin...
 
vierailija
Ei viitsitä kinastelle enää tuon harhaisen jankkaajan kanssa, kun ei se hänen käsitys tuosta muutu. Antaa hänen uskoa omaan totuuteensa ja me muut kai kaikki nähdään ja tulkitaan asiat täysin eri tavalla.
Harmittaa, kun koko keskustelu menee taas turhasta vänkäåämiseksi ja Aidosta puhumiseksi eikä voi pohtia mitään mielenkiintoisempaa eikä pysty edes kääntämään huumoriksi. No, ehkä ihan hyvä niin, kun olisi paljon töitä vielä tänään tehtävänä.. helpompi itselle pysyä juuri nyt pois täältä.
 
Täältä missä asun menee muuten näemmä nykyään suora bussi myös Ljubljanaan, kestää vain aivan saatanan pitkään. :p Ja en ole koskaan istunut pidempään bussissa tai autossa kuin se 6h Belgradiin, mikä on jo vähän rasittavaa. Mutta vähän houkuttelisi joskus ajella tuolla.

- Joymuffin
:) How about a train? I find trains easier as you can stand up, stretch and walk around at least a little bit...
 
vierailija
How about a train? I find trains easier as you can stand up, stretch and walk around at least a little bit...
I like trains much, much more especially since I can't really read/watch stuff (including using the phone) on the bus, so long bus trips get very boring. But unfortunately there are very limited routes here. If JO ever plays a gig in Romania I can get there by train, but to almost everywhere else it'd be buses.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ok, nyt on huomautettu ja huomautus kirjattu isoon nahkakantiseen kirjaan. Voitaisko jatkaa muusta? Oletko ostanut lippuja muille Käärijän keikoille? Eikös tässä ollut ihan lähiaikoina yksi joka alkaa joskus klo 19 kieppeillä, saattaisi sopia sulle?

Provinssilla on myynnissä rajoitettu erä Early birds -lippuja yhdeksi päiväksi. Päivän voi valita itse sen jälkeen, kun ohjelma on vahvistettu. Käärijä on jo varma ja kerrottu, itse odotan, josko olisivat saaneet JOn Seinäjoelle. On myös PMMP ja Blind Channel.
 

Yhteistyössä