vierailija
En ole sanonut mitään tuollaista.Ai niin kuin sinä jaarittelet "totuuksia" siitä miten K painii seksuaalisuutensa kanssa, ja B on rakastunut K:hon?
En ole sanonut mitään tuollaista.Ai niin kuin sinä jaarittelet "totuuksia" siitä miten K painii seksuaalisuutensa kanssa, ja B on rakastunut K:hon?
Höpsis. Kyllä nyt projisoit omia ongelmasi muihin.Joo, samat sanat harhaisshippaajillekin... Ette tiedä mitään vaikka täällä pohtisitte mistä näkökulmasta näitä luultuja "tunteita"
Siis vapautti siinä mielessä, että nykyään koen että pystyn olemaan 100% oma itseni suhteessa. Mies tietää tasan tarkkaan mikä mua kiihottaa ja muutenkin, seksuaalisen sfäärin lisäksi, todella kiinnostaa. Koska aiemmin olin ulkoisesti semmoinen "kiltti pikkuvaimo". Tai ehkä olen sitä vieläkin vieraille ihmisille, mutta nyt hän on tutustunut mun "sisäiseen minään" paremmin. Ja siis siinä vaiheessa kun itse tunsin olevani valmis tätä avaamaan, meillä oli jo 15+ yhteistä vuotta takana. Mies ja moni muukin suht läheinen ystävä oli ainakin osittain mieltänyt mut vähän "rekkalesbotyyppiseksi" persoonaksi. Luulen kuitenkin että usean vuoden yhteiselon jälkeen oli miehelle aika selvää, että ensinnäkin en ole tippaakaan kiinnostunut naisista, ja lisäksi se, että en ollut enkä valitettavasti vieläkään ole aivan täysin sinut itseni kanssa. Lisäksi monen vuoden yhteiselon jälkeen mies on vihdoin ystävystynyt tuon aiemmin mainitun bestikseni kanssa, jota on aiemmin hieman vierastanut, ja tämä on auttanut häntä ymmärtämään sitä nuorempaa minää, joka olin ennen meidän tapaamista.<3 kuulostaa kyllä helpottavalta ja vapauttavalta, että voi jakaa ja olla läsnä myös sen osan itsestä suhteen.
Millä tavoin vapautti teidän suhdetta? Ja miten aattelet, että aihe oli tullut ilmi jollain tasolla tai tavalla ennen kertomista? Jälkimmäinen kysymys tuli siis mieleen, kun kirjoitit, että ei varmasti ollut aivan täysi yllätys.
Täytyy vielä lisätä yleisesti tähän aiheeseen liittyen, että tämä shippi ja yhteisö kyllä yllättää kerta toisensa jälkeen. En ois kyllä keväällä uskonut, että tällaisiakin teemoja tulee esiin tai keskusteluun tätä kautta. Monia asioita on noussut itselle tai täällä puheeksi tai tullut tutkailtua myös peilattuna tähän juttuun. On kyllä hienoa, miten laajalla skaalalla täällä voidaan avata ajatuksia <3
Antakaa tekin hänelle rauha <3 minulle on ihan sama seurusteleeko vai ei. Mutta vain toinen meistä tulee pettymään lopuksi, ja se en ole minäAnna olla tavaroita ja tiskata kuka onkin ja anna artistille rauha. Hän ottaa puheeksi jos haluaa ja on tarpeen. Tuollainen ei ole enää tervettä millään tavalla. Olet muka shippaajista huolissasi. Ole itsestäsi. Syytä olisi.
Olen yksi ihminen ja annan kyllä. En kyylää kenenkään kodin tavaroita tai vaihtaa kuka tiskaa.Antakaa tekin hänelle rauha <3 minulle on ihan sama seurusteleeko vai ei. Mutta vain toinen meistä tulee pettymään lopuksi, ja se en ole minä
Heii nyt. Et ymmärrä runkkailun syvintä olemustaEi K:n tartte paljoa runkkailla
Ei esittänyt mitään, se yhdessä olemisen riemu oli kyllä niin aitoa. Haastatteluissa yritti sitten vakavoitua ja olla asiallinen ja sielläkin se hymy välillä vain levisi kasvoille kun heidän ystävyydestään puhuttiin.Käyttikö B teidän mielestä Käärijän suosiota hyväkseen ja esitti bestistä?
Ai niin kuin sinä jaarittelet "totuuksia" siitä miten K painii seksuaalisuutensa kanssa, ja B on rakastunut K:hon?
En ole tuo, jolle vastasit, mutta mielestäni ihan asiallinen kommentti eikä mitään "omien ongelmien projisointia".Höpsis. Kyllä nyt projisoit omia ongelmasi muihin.
Just joo best boyfriends heleijaa ja hei sun heiluvilles.V*ttu täällähän on vaan tapeltu koko ilta ja yö. Terve.
Käärijä and Bojan best boyfriends. Ne, jotka epäilee Bn nyt niin kamalasti kärsivän, voi muistaa, että hän valitsi lukea tän kommentin ääneen ja yritti hakea Kn reaktiota asiaan.
P.S. Jos mulla ois mitä noilla on, en ikinä päästäisi menemään.
Älä nyt minua tästä syytä, en minä sitä päättänyt lukeaJust joo best boyfriends heleijaa ja hei sun heiluvilles.
No sinähän et tästä tiedä sen paremmin kuin kukaan muu, kyllä he rakastuneilta näyttävät K ja BJoo, samat sanat harhaisshippaajillekin... Ette tiedä mitään vaikka täällä pohtisitte mistä näkökulmasta näitä luultuja "tunteita"
Höpöhöpö! Eihän he ole edes nähneet toisiaan kuin muutaman kerran! Ja K elänyt koko ajan avoliitossa naisen kanssa. Viisukokemuksen jakaneet ja viisujen yhdistämät ystävykset.No sinähän et tästä tiedä sen paremmin kuin kukaan muu, kyllä he rakastuneilta näyttävät K ja B
Niin näyttävät siellä teidän shippimaailmassa, mutta eivät todellisuudessa ole. Kummallakin ihan omat elämät kotimaissaan.No sinähän et tästä tiedä sen paremmin kuin kukaan muu, kyllä he rakastuneilta näyttävät K ja B
Kiitos aamun nauruista, nythän vitsin murjaisit Ei ole tällä Realismi-Reetalla edes argumentit kunnossa.Mä en missään vaiheessa uskonut B:stäkään. LaZarran ja Noan peräänhän se oli.
Yritetään ollahuomenta palstalaiset täällä on taas ankeutajat ja trollit draamailleet älkää heistä välitäkö niillä on oma p***** elämänsä