Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näyttäkö tuo IG nyt taas mita s?**tana sattuu? Tuo yllä oleva oli siis se, joka mulle näkyi su-iltana, kun Bn tili deaktivoituna. Nyt näyttää normisti sen 192k, mutta julkaisujen määrä on 553 . Siis mitä ihmettä? Siellä on tasan yksi uusi julkaisu sunnuntaihin verrattuna. Vai olisiko B muka laittanut takaisin jotakin vanhoja julkaisuja, jotka olleet arkivoituina??? En tajua enää mitään...
Mä olin ottanut tilistä kuvakaappauksen kun se oli deaktivoitu mutta näkyi vielä (tyhjänä). Siinä näkyy noi tiedot kuitenkin ja siinä luki, että julkaisujen määrä: 552.
 
Oh yeah! I had already forgotten that lovely shirt! You could use that more often, surely it was only at that one gig?
I think so, yeah. At least this year. As much as Stožice clothes are great, I hope they go back to the same routine as before, where they would repeat the same clothes once in a while. It was fun speculating what they will wear next and where they wore it before. And who is wearing whose shirt. 🤭
 
vierailija
Näin viime yönä unta irlantilaisesta kaupungista nimeltä Segered. Seger tarkoittaa voittoa, eli tuo olisi "voittanut". Toivon että uni ei liity WY:hyn, mutta ehkä Irlanti sitten voittaa ensi viisut. :D Heillä on toki joskus ollut paljonkin viisumenestystä.
 

Yhteistyössä