Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole naurun asia, mutta alkoi vähän silti huvittaa ne illalla puskista tulleet "Mutta eihän K ole tehnyt mitään pahaa" ja "hauskaa iltaa" viestit tän musta silmä kombon kanssa. Ja pliis, kyllä, tuomitsen kaikenlaisen väkivallan. Siitä ei tarvitse hermostua.

vierailija
Oon sitä nyt ränklännyt tässä nappikuulokkeilla ja ilman, niin kuulostaa ihan just siltä kumman siitä haluaa kuulla, mut todennäköisempäähän on, että sanoo "kiitos for coming".

vierailija
Aarnin kynästä:

Cameltoe matkusti Suomeen Are you-päivän kunniaksi ja veti Kärtsäriä turpaan ja kehotti pysymään jatkossa hänen Bojanistaan visusti erossa. Eikä enää mitään hempeileviä serenaadeja lavalla tai komeuteen viittauksia, tai täältä pesee.

(Anteeksi, tuomitsen kaiken väkivallan 100% ja olen todella huolissani K:sta, mutta musta huumori on mun coping mechanism)
No nythän se mustan silmän mysteeri selvisi 😅

[VAROITUS, LISÄÄ MUSTAA HUUMORIA:]
Ehkä Interpol oli yhteydessä Suomeen tämän kansainvälisen selkkauksen takia. Turvatoimia päätettiin nostaa, ja siksi 4 turvahenkilöä Alavudella

vierailija
Kyllä mäkin sen for comingina kuulen, koneella kuulokkeilla ja äänet täysillä. Mutta ehkä tästä on turha väitellä.
Väittely tosiaan taitaa olla turhaa. Somessa on useita videoita, joilla näytetään, miten jokin tietyllä tavalla rytmitetty lause voidaan kuulla usein eri tavoin riippuen siitä mihin aivoja johdatellaan tai mikä on kuulijalle tutuinta.

Tässä tapauksessa kiitos-sanan jälkeen on selvä paussi, ja Bojan sanoo selvästi "kiitos for coming", kuten on sanonut aiemminkin nähdessään suomalaisia yleisössä.

vierailija
Kiitosta paljon se on... Ja just sellaista Käärijältä opittua puheenpartta! 💚 Vrt. kakskytÄneljä (normi pk-seudun jamppa sanois varmaan että kakskytneljä ilman sitä äätä siellä).

Yhteistyössä