vierailija
Putsasin korvat ja lisäsin volaa, my bad, kiitosta paljon se on selvästi.Mä kuulin sen sanovan "kiitos for coming".
Putsasin korvat ja lisäsin volaa, my bad, kiitosta paljon se on selvästi.Mä kuulin sen sanovan "kiitos for coming".
No siis uusi managerihan ei kyllä tunnu olevan edes mitenkään hyväksyvä noissa asioissa Joten takapakkia mennään...Eivät ole halunneet mennä kohti trans-imagoa tai lgtbq-imagoa. Se, että on hyväksyvä ko porukoita kohtaan on normaalia, eikä kerro mistään innokkuudesta lokeroitua noihin.
Edelleen, todisteita?No siis uusi managerihan ei kyllä tunnu olevan edes mitenkään hyväksyvä noissa asioissa Joten takapakkia mennään...
Munkin mielestä selkeä ”kiitos for coming”. Sanoin noin myös suomalaisille faneille keikalla kesällä.Mä kuulin sen sanovan "kiitos for coming".
Voi ei miten pitkä aika ilman ainoatakaan keikkaa ja vielä molemmilla tauko samaan aikaan. En ollut ennen edes huomannut tätä ja ajattelin että ensi viikonloppunakin olisi K keikka.Molemmilla muruilla lomaa 10.11. asti, olisko Treffi-mayhemin aika?
No ei olekaan. Sanoi kiitos for coming.Mun mielestä se "kiitosta paljon" kuulosti niin herttaiselta En edes ymmärrä, miten se on oppinut tuollaisen taivutusmuodon siitä
Selvästi sanoo kiitosta.No ei olekaan. Sanoi kiitos for coming.
Ei sano. Lisää volumea ja laita puhelin korvaan kiinni. Sanoo: kiitosta paljonNo ei olekaan. Sanoi kiitos for coming.
Ei sano, mutta turha tästä on vängätä. Joskus aiemminkin oli joku vänkäys, missä osa kuuli yhtä ja toiset toista. Tässä mulla painaa selvän kuulokuvan lisäksi logiikka.Selvästi sanoo kiitosta.
Esim tästä: https://instagram.com/stories/madam_cyka/3228706922336403120?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MzRlODBiNWFlZA==Voitteko laittaa linkkiä mistä sen kuulee?
Myös minä kuulin Kiitosta paljon ihan eka kerta kuunnellessani tuota, ja edelleenkin näin kuulen.Ei sano. Lisää volumea ja laita puhelin korvaan kiinni. Sanoo: kiitosta paljon
No nythän se mustan silmän mysteeri selvisiAarnin kynästä:
Cameltoe matkusti Suomeen Are you-päivän kunniaksi ja veti Kärtsäriä turpaan ja kehotti pysymään jatkossa hänen Bojanistaan visusti erossa. Eikä enää mitään hempeileviä serenaadeja lavalla tai komeuteen viittauksia, tai täältä pesee.
(Anteeksi, tuomitsen kaiken väkivallan 100% ja olen todella huolissani K:sta, mutta musta huumori on mun coping mechanism)
Väittely tosiaan taitaa olla turhaa. Somessa on useita videoita, joilla näytetään, miten jokin tietyllä tavalla rytmitetty lause voidaan kuulla usein eri tavoin riippuen siitä mihin aivoja johdatellaan tai mikä on kuulijalle tutuinta.Kyllä mäkin sen for comingina kuulen, koneella kuulokkeilla ja äänet täysillä. Mutta ehkä tästä on turha väitellä.
Conorin ystäväpiiriin kuuluu useita seksuaalivähemmistöihin kuuluvia ihmisiä. En usko tähän transjuttuun yhtään.Edelleen, todisteita?