aikamoinen poppoo :) (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:10 Voi jestas kirjoitti:
:headwall: 70? muutamasta hassusta autosta? Mun mielestä noita sai jossain vaiheessa mc donald´sista :whistle:

juu niinhän niitä oli.. ne oli muovisia ja niistä kulu värit poikkeen aika nopeesti.. noi on metallia :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:13 Patarouva kirjoitti:
Meil on noista kolme eli Martti, Salama ja tuo paku, sitten on vielä yks paloauto joka on kaikkein hienoin noista autotleffan autoista =)

meillä ei ole punaa :(. ei olla löydetty sitä.. todellakin noi autot on kiven alla. ne loppuu aika lailla heti kaupoista, kun niitä tulee.. 3 (martti, seriffi ja doc) kaveri lähetti italiasta, kun oli sieltä löytänyt :)

Vau!! Meidän 2-vee ois onnesta soikeena noista!

Meillä on Salama, Martti ja Seriffi.

R-kioskilla oli ainakin 10 erilaista vappuaattona myynnissä, 5,90 euroa/kipale! :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:22 AnnaManna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:18 Salama McQueen kirjoitti:
Vau!! Meidän 2-vee ois onnesta soikeena noista!

Meillä on Salama, Martti ja Seriffi.

R-kioskilla oli ainakin 10 erilaista vappuaattona myynnissä, 5,90 euroa/kipale! :)

voi ei!!! oliks isokin ärrä?

Ei! :D Tuppukylän Ärrä (Vammalassa). Kioskin hoitaja kertoi mulle tilanneensa urakalla niitä autoja, kun viimeksi loppui kesken! :) Jos joku erityinen puuttuu, mä voin diilata, jos siellä on. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:25 AnnaManna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:22 vieras kirjoitti:
Mikäs se possun näköinen auto on? Ei ollut tossa kuvassa..

se on lopputeksteissä. se on siitä toy story elokuvasta

Oli nimittäin söpö auto :D
Eilen sellainen näky tuolla viikkarilla ja ihan Cars sarjan autona myytiin ja nyt harmittaa etten ostanut :xmas:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:04 AnnaManna kirjoitti:
oon tän jo aikasemmin täällä esitellyt, mutta ollaan saatu lisää edustajia joukkoon :)

http://img515.imageshack.us/my.php?image=dsc00882fe5.jpg

Mua kiinnostaa enemmän tuo teidän sohva :ashamed: kun se on sen värinen mitä haluaisin ja taitaa olla aika mukava muutenkin? Mistä ostitte??

Voi että meidän pienin kilahtais kyllä täysin jos nuo näkis ja sais!!!! Ihan hulluna noihin autoihin!
Meillä on vaan salama, ja sekin oli täynnä kylpyvaahtoa joten tuli kiirus tyhjentää se toiseen pulloon ja huuhella hyvin että pienin pääs ajelemaan "prmm prmmm prmmm" :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:34 ChiChi kirjoitti:
\
oon tän jo aikasemmin täällä esitellyt, mutta ollaan saatu lisää edustajia joukkoon :)

Mua kiinnostaa enemmän tuo teidän sohva :ashamed: kun se on sen värinen mitä haluaisin ja taitaa olla aika mukava muutenkin? Mistä ostitte??

se on ostettu maskusta ja on muuten paras sohva ikinä :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:37 AnnaManna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:34 ChiChi kirjoitti:
\

se on ostettu maskusta ja on muuten paras sohva ikinä :)

Haa!! Suuntaan sinne heti kun varat antavat periksi!! En istuisi enää hetkeäkään tuossa virheostoksessa mitä sohvaksi väittivät \|O

Yhteistyössä