[QUOTE="vieras";24000735]Onko teillä tosi pieni asunto, jos lasten omat huoneet + yksi vessa ovat suurin osa siivottavista tiloista? Onkohan niiden uusavuttomien nuorten, jotka ei vessaa osaa pestä tai pyykkiä lajitella koneeseen, vanhemmat työttömiä, kun lapset eivät ole saaneet harjoitella kotitöiden tekemistä ainakaan rutiininomaisesti?[/QUOTE]
meillä tytär pesee jo itse omat pyykkinsä saapahan harjoitusta siihenkin. Koti ei ole hotelli missä vaan ollaan vaau YHTEINEN YRITYS, joss akaikki tekevä kykyjensä mukaan. Toki s ejoka on kotona enammän siivoaakin joskus enemmän, mutta minusta ei ole esim kohtuutonta että KAIKKI perheesä olevilla on esim tiskivuoro.
On hyvä lasten oppia kotitöitä, ei voi ainkaan sanoa että mä olisin kasvattanut avuttomia mammanpoika pojistani, kun eivät osaa mitän tehdä. Lapset sa välillä tehdä ruokaakin ja leipoa; sillä edellytyksellä tietty että siivoavat jälkensä. Jos vaikka äidile tulis nyt yhtäkkiä työtä , niin silloin kyllä asunon siivous olis LASTEN työ, koska kotona ovat päivät. Ei siitä tulis mitään että lapset odotais paskan keskellä äitiä keittämän esim potua. pizzaa on helppo aika pientenkin ihan itse tehdä, ei tarvita mikroja eikä valmisruokia.