Tuo on kyllä mielenkiintoinen pointti, että miks se äiti odotti viikon ennen ku soitteli perään...Alkuperäinen kirjoittaja viima80:öö mistä se äiti tiesi missä tytär oli. ja kui ei aikasemmin puuttunut? mut joo. aika hölmö nainen on ollut mut ei silti ansaitse noin kamalaa kohtaloa.
niinpä...Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Mua tuli opiskeluaikana kadulla keskellä päivää iskemään sellainen kivan näköinen mies, meillä molemmilla oli lenkkeilyvaatteet päällä. Olisi hirveästi halunnut mennä kahville yms. kanssani. No, olin silloin varattu, eikä kiinnostanut muutenkaan, mutta mulle iski jostain syystä ihan kamala pelko, jollaista ei oo montaa kertaa ollut. Aattelin, että olis ihan kamalaa, jos jonkun pyytäisi kotiinsa tai menisi jonkun kotiin ja se olisikin ihan kamalan paha mulle.
No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:kyllä se on naisen vika jos on "tuntenu" miehen vasta vähän aikaa! ikinä lähtis tapaamaan ketään jonka kans kirjotellu joitain viikkoja/kuukausia.....
Oikeastaan "syy" on samalla tavalla naisen kuin jos minä menisin kaatamaan bandidosien kerhon eteen niiden harrikoita ja saisin turpaani.Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..
Jos minä lähtisin tapaamaan ekaa kertaa jotain tekstiviesti tuttua, niin tasan se olis julkinen paikka eikä jomman kumman asunto.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Nojaa. Useimmitenhan se kuitenkin on joku läheinen joka raiskaa ja pahoinpitelee. Että sattuuhan nuita vaikka olis kauankin tuntenut. Pientä varovaisuutta vois olla, mutta kun ei paremmin tiedä yksityiskohtia, en menis kovin sanoin kommentoimaan.
Missä vaiheessa muuten sitten tuntee jonkun tarpeeksi hyvin, että vois vaikka mennä sen luokse? Kuinka monta kertaa on pitäny nähdä, minkälaisissa tilanteissa?
Öh, no aika huono vertaus kuitenkin. Täähän vaan luotti että vastassa on se Herkkä mies, vaimikäsenytoli. Ja sä tuossa tapauksessa rikkoisit jotain toisen omaa, vaikka ei sekään minusta oikeuta turpa saunaan mutta ne bandidosit varmaan ehkä ei olis mun kanssa samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Oikeastaan "syy" on samalla tavalla naisen kuin jos minä menisin kaatamaan bandidosien kerhon eteen niiden harrikoita ja saisin turpaani.Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..
Näin on.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Oikeastaan "syy" on samalla tavalla naisen kuin jos minä menisin kaatamaan bandidosien kerhon eteen niiden harrikoita ja saisin turpaani.Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..
en tarkota sitä että naisen vika se että ukko raiskaa vaan sitä tarkotan että oli pöijä akka ku ilmeisesti lyhyen "tuttavuuden" jälkeen lähtee tapaamaan YKSIN tuntematonta miestä! kyllä kaikille pitäis olla tiedossa se minkälaisia ihmisiä netissä pyörii.Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:No ei kai nyt sentään sen naisen vika ole että uusi tuttavuus päättääkin raiskata Mutta ei sitä nyt ehkä kannattaisi lähteä tuolla lailla tapaamaan kun ei oikeasti tiedä mihin on menossa..Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:kyllä se on naisen vika jos on "tuntenu" miehen vasta vähän aikaa! ikinä lähtis tapaamaan ketään jonka kans kirjotellu joitain viikkoja/kuukausia.....
Ikävä kyllä nykyäänkin sinisilmäisyydestä (tyhmyydestä ) sakotetaan. Aivan sama tapaus kun nainen lähtee kahden ventovieraan miehen kanssa yöllä ravinolasta juttelemaan mukavia miesten luokse ja lopputuloksen voi lukea sitten lehdestä. Vaikka tälläisessakin tapauksessa vika on 100% miehissä niin olisi se nainenkin voinut vähän ajatella etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Öh, no aika huono vertaus kuitenkin. Täähän vaan luotti että vastassa on se Herkkä mies, vaimikäsenytoli. Ja sä tuossa tapauksessa rikkoisit jotain toisen omaa, vaikka ei sekään minusta oikeuta turpa saunaan mutta ne bandidosit varmaan ehkä ei olis mun kanssa samaa mieltä.
Ei oo ei... Sitä luottaa niin helposti.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Mikä noita just-ja-just parikymppisiä vaivaa? Eikö heillä ole sitä kuuluisaa maalaisjärkeä sitten yhtään?