aika nolo juttu mutta tänään uskaltaudun pitkästä aikaa mennä sänkyyn nukkumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
en oo nukkunut sängyssä kohta 8 kuukauteen. mulle tuli sänky fobia sen jälkeen kun sain ekan astmakohtauksen, sen jälkeen nukuin ekan kerran lattialla olevalla patjalla parisen viikkoa. sitten kun seuraavan kerran uskaltauduin sänkyyn nukkumaan niin sain allegisenshokin, piti ihan ambulanssi soittaa kun mulla ei vielä ollut kotona adrenaliinipiikkejä.. noh sen jälkeen nukuin seuraavat pari kuukautta sohvalla. no sitten taas yritin sängyssä nukkumista niin sitten mulle tuli rytmihäiriöitä ja jouduin taas päivystykseen. siitä lähtien oon nukkunut lattialla patjalla tai sohvalla. tänään sitten päätin et nyt vois taas kerran kokeilla nukkua sängyssä... tuntuu ihan uskomattomalta mut mua pelottaa aivan valtavasti mennä sänkyyn nukkumaan :ashamed:

no mä oon nyt pistänyt ton sängyn niin et mun puoli on puoli istuvassa asennossa, kaks puhelinta on tos sängyn vieressä soitto valmiudessa, astmapiippu ja adrenaliinipiikit on kans heti tos käden lähellä.. ja siis mun on aluksi varmaan ihan pakko nukkua valot päällä :ashamed: pitäis kyl kehitellä jotain juttuja et saisin tätä pelkoa laukaistua, sen tiedän et kirjan luku ei auta.. ehkä vois kuunne jotain musiikki kuulokkeista...

Yhteistyössä