Mulla ja minun isoveljellä on ollu AINA jäätävät välit suorastaan, tapeltu ollaan niin henkisellä ko fyysiselläki tasolla jatkuvasti. Noh, pikku hyytikselle sattu ja tapahtu tässä kaikenlaista taas niin velipä ottiki yhtäkkiä tavoista poiketen puolustuskannan ja välit on alkanu lämpenemään... Tapellaan vieläki, siis otetaan matsia sillon tällön mutta lähinnä energian purkamiseen. Ja leikkimielellä, toisin ko ennen... Vittuilukaan ei ole kadonnu mut niissä on jotaki uutta sävyä, tai ehkä katsekontakti jolla viestitetään se ettei tarkota sanojaan...
Mutta mie tahtoisin tietää että mikä sen mielen yhtäkkiä on muuttanu? Ennen en saanu ees tavata sen lapsia ko vilkasulta koska olen "hullu rikollinen narkkipaska josta säteilee pahuus" ym... :xmas: mut nyt ko olen ollu tuolla kotona maalla äiteen luona niin veli on suorastaan tyrkänny lapsensa mulle hoiviin...
Ja ei, mie en ole tapojani parantanu, päinvastoin menen alamäkeä ja hurjaa vauhtia... Kysyin jo siltä kerran puolitosissaan onko se kuolemassa tai jotain vai mikä on... Tavalliseen jäyhään tapaansa haistatti vitut ko utelen typeriä... 
Mutta mie tahtoisin tietää että mikä sen mielen yhtäkkiä on muuttanu? Ennen en saanu ees tavata sen lapsia ko vilkasulta koska olen "hullu rikollinen narkkipaska josta säteilee pahuus" ym... :xmas: mut nyt ko olen ollu tuolla kotona maalla äiteen luona niin veli on suorastaan tyrkänny lapsensa mulle hoiviin...