AIKA IHMEELLISTÄ

Tein 5 päivää sitten mammaksin herkällä testillä haamujen haamun. Kävin samana päivänä yksityisellä lääkärillä verikokeissa, josta todettiin että olen raskaana. Tänä aamuna tein sitten huvikseni mammaksin sekä herkän että normaalin testin, koska niitä saatui olemaan vielä muutama kaapissa (taas aamuvirtsasta niinkuin 5 päivää sitten, ja oletin tietenkin kunnon viivojen ilmestyvän kumpaankin testiin..). Ja herkkä testi näytti edelleen vain todella haaleata viivaa ja vähempi herkkä testi oli negatiivinen!!!!??? Ja on siis kulunut 5 päivää siitä, kun tein ekan haamun herkällä testillä ja raskaus todettiin verikokeessa. Eikö 5:ssä päivässä viivan olisi jo pitänyt vahvistua? Kiertopäiviä en osaa sanoa, koska viimeiset kaksi kiertoa olivat yli 50 päivää (nyt menossa suunniilleen kp40 (jos nyt kp:istä enää voi puhua, koska raskaus todettiin jo alkaneeksi)...

Onko kellään ollut samanlaista tilannetta, että haamu ei ole vahvistunut useassa päivässä, mutta kaikki ollut kuitenkin ok? Mitkä tahansa vähänkään vastaavaanlaiset kokemukset auttaisivat tällä hetkellä - SUURKIITOS TEILLE jotka viitsitte vastata edes jotain.
 
Ite tein 4pv sitten ekan kerran haamutestin.. seuraavana päivänä tein herkällä testillä uuden jossa näkyi supehimmeä viiva.. eilen tein normitestillä taas testin ja siinä näkyi suht vahva viiva ja tänään taas aamulla herkällä todella himmeä viiva.. sen kuitenkin uusin vielä tänään myöhemmin ja sain hitusen vahvemman viivan, eli olisiko sinullakin vain ollut huono testi kyseessä.. Itse ainakin luotan niihin normaaleihin (25 yksikköä) kuin herkkiin (10) jotka tuntuvat näyttävän mitä sattuu vaikka pitäisi näyttää paremmin kuin normaalit.

Onnea plussasta!!
 
niona
Voi olla kyse keskenmenosta (herkkä näyttäisi haamua koska hormonia olisi vielä vähän pissassa jäljellä) tai sitten joillain se hormonitaso nousee vain tosi hitaasti. Testaa siis muutaman päivän päästä uudestaan, toivotaan parasta!
 
Ei kai se keskenmeno voi olla, jos ei vuotoa ole :eek: ?? Vai voiko? No joka tapauksessa, toivottavasti ei ole!! Mä kallistuisin siihen vialliseen testiin..onhan niitä.
Onnea raskaudesta :heart: ja enkeleitä odotukseen :heart:
 

Yhteistyössä