Aika hyvä juttu Trumpista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä ei demonisoida, vaan käsitellääm myös hänen hyviä puoliaan. Olen kyllä samaa mieltä. Kun katsoo hänen haastattelujaan 80-90-luvuilta ja myöhemminkin, niin hyvin lupsakan oloinen kaveri:


Mutta pressana väärässä tehtävässä.
 
Muuten uskovaisena, uskotko Ilmestyskirjan ennustuksiin ja siihen, että ne ovat juuri nyt tapahtumassa?
No. Jokainen uskovainenhan melkein on omana aikanaan ollu sitä mieltä. Aina joku "20-30 vuotta ja se tapahtuu".

Mutta oikeesti mä oon sitä mieltä että 20-30 vuotta niin kaikki loppuu.
Perustelu: nykyajassa on teknisiä edellytyksiä, joiden kautta monet ennustukset voivat toteutua, ennen ei ole ollut. Samoin ennustetut luonnonmullistukset on lähivuosikymmeninä mahdollisia ilmastonmuutoksen kiihtyessä.
 
vierailija
No. Jokainen uskovainenhan melkein on omana aikanaan ollu sitä mieltä. Aina joku "20-30 vuotta ja se tapahtuu".

Mutta oikeesti mä oon sitä mieltä että 20-30 vuotta niin kaikki loppuu.
Perustelu: nykyajassa on teknisiä edellytyksiä, joiden kautta monet ennustukset voivat toteutua, ennen ei ole ollut. Samoin ennustetut luonnonmullistukset on lähivuosikymmeninä mahdollisia ilmastonmuutoksen kiihtyessä.
No ilmankos sua ei höpöttelyt ilmastunmuutoksen haitoista kauheesti kosketa, kun aattelet että homma loppuu kummiskin aika pian.

Toi on mun mielestä kristinuskon se huono puoli, että aina ajtellaan että se pelastus ja loppu tulee muualta ja sitten voidaan olla vähän kuin "Ellun kanat".

Miks muuten jaksat meuhkata noita mamuista. Eikä ne sovi tuohon tuomionpäivän profetiaan mukavasti, joten periaatteessa vaan jouduttaa sitä että ne ennustukset toteutuu. Joten mitä väliä?
 
vierailija
No. Jokainen uskovainenhan melkein on omana aikanaan ollu sitä mieltä. Aina joku "20-30 vuotta ja se tapahtuu".

Mutta oikeesti mä oon sitä mieltä että 20-30 vuotta niin kaikki loppuu.
Perustelu: nykyajassa on teknisiä edellytyksiä, joiden kautta monet ennustukset voivat toteutua, ennen ei ole ollut. Samoin ennustetut luonnonmullistukset on lähivuosikymmeninä mahdollisia ilmastonmuutoksen kiihtyessä.
No näinhän se on. Siinä mielessä hyvin kirjoitettu Ilmestyskirja, että se sopii saarnaajille hyvänä todistuksena. Sieltä on helppo läytää ajalle kuin ajalle sopivat vitsaukset.

Mä en silti usko tuohoa 20-30v millään. Jo yli sata vuotta sitten aateltiin, kun ensimmäinen maailmansota alkoi, että se on nyt se Ilmestyskirjan sota. Ajateltiin, että ne aseet on niin tuhovoimaisia että kohta kaikki loppuu...

Ydinpommikin on ollut keskuudessamme 75 vuotta, silti selvitty tuo aika ilman suursotaa. Toki kaikki on nyt pienemmästä kiinni.

Mut tosiaan tekninen kehitys kiihtynyt sitä vauhtia, että sadan vuoden päästä kyllä eletään jo ihan toisenlaisessa todellisuudessa jos täällä älyllistä elämää vielä on.
 
vierailija
Päinvastoin. Biden kavereineen ajaa globalisaatiota ja yhden maailmanhallituksen mallia, eli kaikki samaan karjaan valvonnan avulla.
Trump on nationalisti.
Hän ei ole kuin miljoonia dollareita metsästävä narsisti, oman edun tavoittelija, ADHD, psykopaatti, patologinen valehtelija, huijari, naisia hän arvostaa vain panopuina ja kaikki toimet on tähdänneet uudelleenvalintaansa

tervemmenoa ekko sen kiertopalkintohaaremiin :LOL:
 

Yhteistyössä