AIKA HURJAA, KOKEILKAA IHMEESSÄ!!!!!

eli juttu on tämä:
ottakaa silmäneula ja pujottakaa se lankaan.
sitten ottakaa lankojen päistä kiinni niin et neula roikkuu noin 15cm alaspäin.
sitten laitatte vasemman kämmenen auki ja otatte roikkuvan neulan toiseen käteen n. 0,5cm kämmenestä(neula osoittaa keskelle vas.kämmentä)tästä alkaa testi mitä sukupuolta olevia lapsia olet jo tehnyt ja mitä on vielä tulossa!!!
ensin hierotaan neulaa kämmenen reunaan hetki ja tätä samaa tehdään "jokaisen lapsen välissä"

:wave: jos neula liikkuu sivulta sivulle niin tarkoittaa poikaa!
:wave: jos neula alkaa pyöriä rinkiä niin tyttö!!
:wave: jos taas neula pysähtyy on lapsi luku täynnä!!

minulle testi näyttää 2 poikaa (ovat jo syntyneet 02 ja04) ja 3 tyttöä. olen nyt raskaana 15 viikolla rakennen ultrassa nähdään onko tyttö tulossa =)

tämä on aivan uskomaton testi! tein tämän miehelleni ja neula näytti ihan samat kuin minulla!

olen kokeillut tätä myös monelle muulle ja uskokaa se näyttää juuri sitä mitä pittää!!!!!!!

laittakaa viestejä mitä neula on teille ennustanut :p

Mä olen tehnyt tämän testin sormuksella. Ensimmäisen kerran varmaan jo 10 vuotta sitten. Ja vuosi sitten tehtiin miehen kanssa tämä ja näytti molemmille samaa. Ja sen mukaan ensimmäinen lapsi olisi ollut poika. Nyt kuitenkin masussa 4d-ultran mukaan tyttö!!

joanna ja tiltiäinen 31+1

Mulle on tehty tuo testi vihkisormuksella, mikä pujotettiin hiukseen. Kolmea lasta se lupas, ekan kohdalla meni sukupuoli oikein, loppuja en muista, mut muistaakseni pitäis viel saada sekä tyttö että poika.

pinja79
mulle on tehty niin et sormus pujotetaan lankaan ja se vauva masun päälle jos heiluu niin poika ja jos pyörii niin tyttö... eka heilu ja poika oli ja nyt heiluu... en tiedä vielä kumpi mut itellä on poika olo! :) anopilla pitänyt paikkaansa kaikista neljästä lapsesta!

pinja ja pikku kakkonen 37+5

Olen tota testiä harrastanut jo kanssa yli 10 vuotta. Itselle ei kannata tehdä vaan pyytää jonkun kaverin tekemään koska silloin jos tekee itselle ei välttämättä pidä paikkaansa.
Ennustukseni on aina pitäny paikkansa sukupuolen suhteen. Samoin olen huomannut että jos on jonkin lääkkeen vaikutuksen alaisena se kenelle testiä tekee nii silloin se ei pidä paikkaansa vaan näyttää mitä sattuu jo lemassa olevista lapsista. Samoin km se ei näytä. Monesti olen testin tehnyt myös sillaisille ketä toivoisi tulevansa raskaaksi ja ovat halunneet nähdä onko vielä tulossa lisää lapsia. Myös pitää muistaa kun toiselle tekee että kohtalo voi muuttua siinä että onko tulossa vielä ja kuinka monta.

Iisa83. Olen tehnyt sen todella monta kertaa jo siinä vaiheessa kun toivotaan raskautta. Mutta voin kertoa että pettymys on kova jos neula ei liiku ollenkaan. yksi ystävä halusi tietää että vieläkö olisi tulossa kun hänellä itsellään oli kova vauva kuume mutta isännällä ei, joten katsoimme neulalla ja kyllä se vielä lupasi ja nyt heille on tulossa vaavi. Itselleni tehtiin noin 5v sitten ja silloin näytti ettei enempää tule lapsia meille, mutta vuosi sitten asia muuttui kun kuume iski ja pian neula näytti meille vielä yhtä tyttöä. eli kohtalo voi kyllä myös muuttua.

Ainahan on se riski mistä miehiä aika usein kiusaan jos testaan kuinka monta lasta on miehelle tulossa. eli miehille yleensä sanon siinä vaiheessa kun katson neulalla että nyt tulee salat julki onko lapsia tullut jonnekkin muuallekkin kun vain vaimon kanssa :LOL: :LOL: jos on yhteisiä vuosia jo paljon takana ja yhteisiä lapsia.

Eli kannattaa testata myös mitä neula näyttää miehelle. :LOL:

Tein testin äsken näytti tyttö, poika, tyttö, poika ja sitten pysähtyi kuin seinään vaikka käsi alkoi täristä... Niin ja siis esikoinen on tyttö ja masuasukkia rv28 veikattiin ultrassa tytöksi saas nähdä kuinka käy ;)

ekana näytti poikaa..esikoinen poika
sitten rupes pyörii..kuopus tyttö
ja sitten taas heilu et tää kolmas olis vissii sit poika...sen näkee lokakuussa :) et kumpi tulee :)
ja sit taas pyöri pitkää ja sit taa heilu pitkään ja alko taasen pyörii ja pitkään teki tätäkin ja sit käsi väsy...

muoks muoks...nii tein tän hiuksella ja sormuksella

Iisa83

Tuli sit tehtyä toi testi ja neula lähti eka vinhasti pyörimään ja sen jälkeen alkoi heiluminen. Mitäs se tarkoittaa? Kaksosia? :p Tyttö ja poika samalla kertaa... Sitten näytti 2 tyttöä ja 1 poika. Pitänee tosiaan tuo ukkokin testata =)

Testasinpa nyt sitten tätäkin... Ekalla kerralla lähti pyörimään heti ympyrää ja tällä hetkellä odotan 4D:n mukaan tyttöä. Tokalla kerrallakin lähti myös heti pyörimään ympyrää. Kolmantena kertana neula ei lähtenyt liikkumaan lainkaan. Eli oliskos tulkinta siis, että 2 tyttöä meille jossain vaiheessa ois tulossa ;)

Ihan pelleilymielessä tein, tunnustan. :D Vaikka pidän tämmöistä hörhöilynä ;). No, jukupliut, tuntui, että niskavilloissa vilisee kylmiä hiiriä. Eka neulatesti näytti tyttöä. Mulla on jo tyttö. Tokaa yritetään, eikä ole tärpännyt, joten pelkäsin kumminkin, että neula ei liiku. Mitä vielä, ensin ei liikkunut mihinkään, mutta sitten alkoi viuhua villisti reunalta toiselle, eli "poika". Huh. Sukupuolella mitään väliä, mutta tottakai tässä toivotaan onnistumista :heart:

Ai niin, neula stoppasi tuon poikaviuhumisen jälkeen äkisti. Toistin testin toisenkin kerran, ja näytti samoin! :eek:

Mää oon tehny kans tuon testin vuuuosia sitten ja testi näytti mulle kolmea lasta (tyttö, poika, tyttö ). No tyttö on ja saas nähä mikä tää kakkonen on :whistle: Ajateltiin kyllä miehen kans, että meille riittää nää kaks mukulaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)

minä oon tehny jo joskus 15 vee ekan kerran tuon ja aina kun oon tehny niin näyttäny ekaksi tyttöä ja siitä eteempäin paaljon lapsia... siispä oon aina ollu asennoitunu että tyttö tulee ensimmäisenä, koko raskaus ajanki olin tyttö mielessä... olin aivan ällikällä lyöty kun vauva nostettiin mahan päälle ja sanottiin että poika tuli, piti oikein jalako väliin vielä kurkata että voiko olla totta... menipä monta päivää tiedon sulatteluun

että älkää nyt aivan silmät ummessa uskoko tuohon, nyt en oo esikoisen syntymän jälkeen kokeillu että mitä lupais

Mulle katto mutsi mun kihlasormuksella, joka roikku rihmassa. Tulos: poika, tyttö ja poika. Mies näki mun raskaana ollessa unen, jossa oli poika ja tyttö sekä pieni poika. Tällä hetkellä on yksi lapsi ja poika on ihan ku ennustettiinkin. Kolmea lasta toivotaan ja ilonen olisin saadessani myös pienen neitosen.

Olen tehnyt monta kertaa ,sekä hiuksella ja sormuksella, sekä neulalla. Ja aina näyttänyt tähän mennessä oikein. Eli neljä lasta minulle lupaa ,ekaksi poika,tyttö,tyttö ja poika.Esikoinen on poika,kakkonen on tyttö ja kolmonen on tyttö ja nelonen siintää vasta haaveissa ,kun kolmonen on vasta 3kk vanha.Mut vauvakuume on melkoisen kova jo nyt.

Oli pakko kokeilla kun sormuksella tämän sikiön sukupuolta olen aiemminkin testannut, kuten myös ystävättäreni ja isäni ja sama vastaus ollaan saatu. Silmäneulatesti näytti meille (minulle ja miehelleni) samaa kuin sormus eli tästä tulee sen mukaan tyttö ja sitten meille vielä tulisi testin mukaan poika. Jo tämä esikoinen on Luojan lahja ja pieni ihme ja jos nyt vielä pojankin... huhhuh! =)

Äsken kokeilin..

Ja ainakin esikoisen kohdalla piti paikkansa, poikaa näytti ja poika on.. Sitten näytti taas poikaa ja vielä sen jälkeen poikaa.. Ja sitten olisi lapsiluku täynnä.. Kokeilin uudestaan ja sama tulos.. Nyt viikkoja kasassa reilu 32, sukupuolesta ei ultratietoa, mutta pojan kannalla olen vahvasti ollut koko raskauden..

Tiedä sitten näyttikö neula tulevan raskauden vai oliko keskimmäinen ennuste jo menneisyyttä, ennen tätä raskautta jouduttiin keskeyttämään yksi raskaus, enkä tiedä kumpi olisi ollut..

Parin kk:n päästä nähdään oliko neula oikeassa :D

Yhteistyössä