eli juttu on tämä:
ottakaa silmäneula ja pujottakaa se lankaan.
sitten ottakaa lankojen päistä kiinni niin et neula roikkuu noin 15cm alaspäin.
sitten laitatte vasemman kämmenen auki ja otatte roikkuvan neulan toiseen käteen n. 0,5cm kämmenestä(neula osoittaa keskelle vas.kämmentä)tästä alkaa testi mitä sukupuolta olevia lapsia olet jo tehnyt ja mitä on vielä tulossa!!!
ensin hierotaan neulaa kämmenen reunaan hetki ja tätä samaa tehdään "jokaisen lapsen välissä"
:wave: jos neula liikkuu sivulta sivulle niin tarkoittaa poikaa!
:wave: jos neula alkaa pyöriä rinkiä niin tyttö!!
:wave: jos taas neula pysähtyy on lapsi luku täynnä!!
minulle testi näyttää 2 poikaa (ovat jo syntyneet 02 ja04) ja 3 tyttöä. olen nyt raskaana 15 viikolla rakennen ultrassa nähdään onko tyttö tulossa =)
tämä on aivan uskomaton testi! tein tämän miehelleni ja neula näytti ihan samat kuin minulla!
olen kokeillut tätä myös monelle muulle ja uskokaa se näyttää juuri sitä mitä pittää!!!!!!!
laittakaa viestejä mitä neula on teille ennustanut
ottakaa silmäneula ja pujottakaa se lankaan.
sitten ottakaa lankojen päistä kiinni niin et neula roikkuu noin 15cm alaspäin.
sitten laitatte vasemman kämmenen auki ja otatte roikkuvan neulan toiseen käteen n. 0,5cm kämmenestä(neula osoittaa keskelle vas.kämmentä)tästä alkaa testi mitä sukupuolta olevia lapsia olet jo tehnyt ja mitä on vielä tulossa!!!
ensin hierotaan neulaa kämmenen reunaan hetki ja tätä samaa tehdään "jokaisen lapsen välissä"
:wave: jos neula liikkuu sivulta sivulle niin tarkoittaa poikaa!
:wave: jos neula alkaa pyöriä rinkiä niin tyttö!!
:wave: jos taas neula pysähtyy on lapsi luku täynnä!!
minulle testi näyttää 2 poikaa (ovat jo syntyneet 02 ja04) ja 3 tyttöä. olen nyt raskaana 15 viikolla rakennen ultrassa nähdään onko tyttö tulossa =)
tämä on aivan uskomaton testi! tein tämän miehelleni ja neula näytti ihan samat kuin minulla!
olen kokeillut tätä myös monelle muulle ja uskokaa se näyttää juuri sitä mitä pittää!!!!!!!
laittakaa viestejä mitä neula on teille ennustanut