Aika hassua (huutiksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
Eräs osti multa tuotteen, laittoi kiitos-viestin sähköpostiin kun sai tuotteen. Vähän ajan päästä laitoin sähköpostia, että joko ehti testaamaan tuotteen, ois kiva saada palautetta :) (olen muutamalle laittanut tällaisen viestin, kun aika monelta ne unohtuu) No, sain just sähköpostia jossa taas kiitteli että hyvin toimii ym. Ajatteli kai että tarkoitin sellaista palautetta :whistle:
No eipä se homma tosiaan yhdestä palautteesta ole kiinni, mutta ihmetyttää vaan, helpompihan se on Huutiksen sivulla palaute laittaa, ei tarvitse sähköpostia näpytellä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
miksi se palaute on niin tärkeä?? olen monesti miettinyt.

Olen siellä vasta muutama kuukausi sitten aloittanut, palautehan kertoo monille minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä vai kannattaako olla tekemisissä.
Vaikkakin siinä toinen ihmetyksen kohde, Huutiksen keskustelupalstalle on parissa päivässä tullut tosi monta huijausjuttua, yks miten oisivat välttäneet ongelmat: Ois kannattanut katsoa palautteet ennen huutoa, ei huudon jälkeen.

Itse ainakin pahoitan mieleni jos palautetta ei tule - siihenhän koko huutis perustuu että kauppojen jälkeen annetaan palaute ja näin vältytään huijauksilta siellä. Itse aina myös katson myyjän palautteet ennen kuin huudan, näin tekevät varmaan muutkin. Soisin siis, että saisin myös itse palautteen, kun joka kaupoista sellaisen laitan vastapuolelle kuitenkin menemään. Jotkut ikävä kyllä vaikuttavat olevan niin saamattomia/välinpitämättömiä, etteivät välitä huutiksen sääntöjä noudattaa. :(

Annan / pyrin antamaan palautetta kaikille-mutta annan palautteet ehkä kerran kuussa, joskus useammin. Näpyttelen kaikki kohteeni kerralla läpi, mitä olen myynyt ja ostanut. Välillä joku hätyyttelee palautteen antamisen kanssa... itselläni palautteita yli 1000 , tällöin ei haittaa jos joku ei laitakaan. Ymmärrän että juuri aloittaneet tai vähän kauppoja tehneet tarvitsevat palautteita =)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
miksi se palaute on niin tärkeä?? olen monesti miettinyt.
'Palaute kuuluu osana kaupantekoon. Itse laitan myyjänä palautteen, kun maksu näkyy tilillä ja ostajana tuotteen saavuttua perille. Myyjänkin on kiva tietää, että tuote on mennyt perille.

Yhteistyössä