Aika eroavaista porukkaa täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilkunvillaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pipsa";28523386]

Joo, ei minullekaan se AVIOLIITTO ole se juttu, vaan yleensäkin suhde. Mutta kun mun tytär kuitenkin menee naimisiin, niin toivon sen liiton kestävän. Toivon tervettä ja pitkää suhdetta.

Ja kultahääpäivä tarkoittaa mulle nykyään ihan muuta kuin se, että olisin ollut naimisissa 50 vuotta. Ku en mä enää kerkee... :D :D[/QUOTE]

Ei minulle ole edes parisuhdekaan itseisarvo. Onnellisuus on. Jos ihminen on onnellinen parisuhteessa, hienoa. Jos ihminen on onnellinen sinkkuna, hienoa.

[QUOTE="Äiti minäkin";28524919]Ilmeisesti olivat miehet psykopaatteja tai sosiopaatteja kumpikin kun mistään et varmaan ikinä millään etukäteen voinut yhtään aavistaa mitään ikävää? Kaikki oli tietysti miesten syytä. Olisi kyllä ihan hemmetin hauska olla kärpäsenä katossa kattomassa ihmisten ihmissuhdesekoilua. että ollan kamalan rakastuneita ja kaikki on niin hienoa että pukataan yhteistä lasta ja hupskeikkaa 9 kk:n kuluttua kun lapsi on maailmassa mies onkin sekopääpahoinpitelijä. Voi tsiisus.[/QUOTE]

Joo ja jos tekee aivan saman mokan kolme kertaa että heti naimisiin ja lasta tilaukseen pari päivää ensitapaamisesta... Kannattais ehkä jotain oppia niistä virheistään.

Kuumimmat

Yhteistyössä