Aijemmin kirjottelin mun isästä tuolla... =*/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
paljon lämpimiä halauksia... isälläsi on varmasti hyvä olla nyt ja hyvä että kerkesit sanoa kaikki mitä isällesi oli sanottavana.
muistahan kumminkin että uusi elämä kasvaa sisälläsi ja isäsi varmasti katselee tuolta ylhäältä sinua ja tulevaa vauvaa.

Sulla on kyllä ollut mahdottoman kovaa tämä raskausaika. Ongelmat miehen kanssa ja tämä isäsi sairaus ja kuolema. Rutkasti voimia ja iloa lapsen saantiin ja hoitamiseen. Elämä antaa ja ottaa.

Uskon, että sinulle käy, kuten suurimmalle osalle äideistä, että rakkaus omaa lasta kohtaan on valtavaa ja hänen eteensä jaksaa kaiken tarvittavan, vaikka välillä väsyttääkin hirrrveästi.

Sinulla on paljon surua ja keskeneräisiä asioita (mies) juuri, kun saat ensimmäisen lapsesi. Olisihan se aika voinut helpompikin olla.

Mutta paljon voimia!!

Hänen laivansa lipui jo satamaan,
sen kauniin ja ihanan rauhan maan.
Ohi on arki ja työ, purjehdus on päättynyt,
taivaan kotiin matkaaja palaa.

Ei ole ikiunessa, ei ole poissa,
on tuhat tuulta puistikoissa,
on valon välke aallokossa,
on timantti hankien loistossa.

Ei ole jättänyt meitä, ei ole vaiti,
on lintujen laulu taivaalla,
on kuiskaus viljapellolla,
on henkäys rakkaittensa poskella.

---------
Kovasti, kovasti voimia lähetän. Sun täytyy olla todella vahva ihminen, koska kenellekään ei anneta suurempaa taakkaa kuin jaksaa kantaa.

Osaaottaen, Tyyris Tyllerö

viimeyö meni ihan paniikinomasin tuntein.aina kun olin hereillä näin isän kasvot,aina kun laitoin silmät kiinni näin ne myös.vessaankaan en uskaltanut mennä jos vaan näen isän siellä.
nyt on jo paremmin,mies on ollut hyvin tukena nyt.On jäänyt yöksi ja herännyt jopa mun seuraksi ettei tarvitse pimeässä asunnossa yksin mennä.
kiitos vielä

otan osaa :hug:
Oma isäni kuoli noin 5v sitten ja olin hänen vuoteensa vierellä kun nukkui pois. Olen kyllä ollut tyytyväinen siitä, että sain olla läsnä lähimmäisteni kanssa kuoleman tullessa, koska itselle tuli sellainen olo että isällä turvallinen ja rauhallinen olo kuollessaan.

Yhteistyössä