Äijä tulee baarista vonkumaa seksiä vaikkei seiso!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä vittua??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä vittua??

Vieras
Siis neljältä kömpii himaan ja kertoo juoneensa vain pari kaljaa ja jotain vitun yskänlääkettä mikä kuulemma tosi hyvin auttaa pitkään seksiin. No niin näkyy auttavan ku ei seiso edes! Koskaan aiemmin oo ollu mitään potenssi ongelmia, et kuulostaa ihan helvetin terveelliseltä lääkkeeltä.
Koitti vinkua, et mun pitäisi pusutella ja yrittää et kyllä se toimii ja sit toimii pitkään! Vaikuttaa ilmeisesti myös aivotoimintaan ko lääke. Jos mä oon nukkumassa, klo on 4 aamuyöllä, herra on ollut ties missä vaikka piti töistä kotiin tulla, tai ainakaan ei mitää ilmoitellut lähtevänsä, huomenna maataan puoli päivää sängyssä ku lapsi herää 3h päästä, ni ihan voi arvata, haluanko mä hipelöidä jotain löysää kalua pitkän seksin toivossa!

Koska tosta on tullut noin tyhmä???

No nyt vähän naurattaa minuakin. Puoli tuntia mies yritti paniikissa hinkata kaluaan juhlakuntoon turhaan. :D Ilmotin, että ihan turhaa, ei tipu vaikka seisoisi huomiseen saakka. Vain mies voi olla noin tyhmä. Kaverit varmaan nauraa itteään tärviölle ku miettii miten mies paniikissa räplää kaluaan.

Sei paljon naurata, että mulla meni uni ja on hitonmoinen nälkä. Koitan laihduttaa, joten tähän aikaan syöminen ei tule kysymykseen. Toivottavasti oli viimeinen kerta!

No nyt vähän naurattaa minuakin. Puoli tuntia mies yritti paniikissa hinkata kaluaan juhlakuntoon turhaan. :D Ilmotin, että ihan turhaa, ei tipu vaikka seisoisi huomiseen saakka. Vain mies voi olla noin tyhmä. Kaverit varmaan nauraa itteään tärviölle ku miettii miten mies paniikissa räplää kaluaan.

Sei paljon naurata, että mulla meni uni ja on hitonmoinen nälkä. Koitan laihduttaa, joten tähän aikaan syöminen ei tule kysymykseen. Toivottavasti oli viimeinen kerta!

Näinpä.

Juu, kuulostaa niin normaalilta miehen käytökseltä. Miehet ei aikuistu koskaan! He ovat ikuisia lapsia. Omalleni olen sanonut painokkaasti monta kertaa, että parin paukun jälkeen seksi ei ole enää kivaa. Turhan monesti löysällä tullu vonkaamaan ! :-DD

Nyt nauratti ihan kipeenä toi aloitusteksti. Miestäki hävetti ku äsken kävi syömässä. Pyyteli anteeksi ja paineli vähin äänin takasin petiin. Toivottavasti otti opikseen eikä urpoile jatkossa enää. :P

Niin uskomattomalta kuin se voi naiselle kuulostaakin niin sillä että miehellä tekee pillua mieli ja sillä että sopivan humalan takia ei seiso seiso ei ole keskenään ihan hirveästi tekemistä.

Empä haluis että ukko tulis palstalle naureskelemaan tyyliin " vaimoke oli ottanut puol pulloa liikaa viiniä ja rutikuivanahan se reppana yritti munaa käyttää" tms. ;) Humalassa kukaan ei kulje täysillä mutta himot ne voi ja onneksi hyrrääkin vielä kumppaniaan kohtaan. No tapanasa kullakin.
Miksi ilkeillä puhtaasti omalle puolisolleen tai hänestä? Ei arki nyt tuota toivottavasti ole useimmissa perheissä.. hrr.
Terv.23 vuotta kohta ylä- ja alamäkeä..

Niin uskomattomalta kuin se voi naiselle kuulostaakin niin sillä että miehellä tekee pillua mieli ja sillä että sopivan humalan takia ei seiso seiso ei ole keskenään ihan hirveästi tekemistä.

Ja millähän tavalla naisen pitäisi tässä sitten toimia että tekisi varmasti oikein ja miellyttäisi Miestä.

Kai ap laitoit miehellesi herkkuaamiaisen ja huolehdit oluet kylmään? Illemmalla sitten miehelle tasoittavat ja vähän suuhoitoa, niinhän se aina palstan miesten mukaan kuuluu mennä kun mies on ollut ryyppäämässä.

Ja millähän tavalla naisen pitäisi tässä sitten toimia että tekisi varmasti oikein ja miellyttäisi Miestä.

Kai ap laitoit miehellesi herkkuaamiaisen ja huolehdit oluet kylmään? Illemmalla sitten miehelle tasoittavat ja vähän suuhoitoa, niinhän se aina palstan miesten mukaan kuuluu mennä kun mies on ollut ryyppäämässä.

hyvä id mutta en kyllämuista että oltais semmosta vaadittu

sitäpaitsi, kukaan palstan miehstä ei käytä alkoholia

Joo no mun mies ei käy tällä palstalla, että ei hän tiedä mun täällä kirjoitelleen. Mulle olis ihan sama mitä nimettömänä musta jollain tosimies palstalla kirjoittelis.

Himot ne on hiirelläkin joo, mutta ei mun silti tarvitse olla 24/7 valmiudessa sitä varten. Eikä etenkää tarvi alkaa aamuyöstä jumppaamaan, että saataisiin edes kalu pystyyn, jotta himot pääsis tyydyttämään. Joku raja! Riittävän solidaarista on nyt se, etten ukkoa asiasta muistuttele vaan ensi kerralla kun lempeiksi ryhdytään ollaan niinku mitään ei olis tapahtunut.

Just tollasten haaskojen takia kannattaa käyttää vieraita naisia. Piparia saa baarista, joten ihan turha säästellä itseään kotiin kun siellä vanha haahka vain vittuilee.

Mistä löytäisi naisen joka kävisi juopottelemassa baarissa kavereiden kanssa ja tulisi sen jälkeen kotiin vonkaamaan multa seksiä? Oikeesti... Sehän olisi täydellinen nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja v¡eras;29470441:
Mistä löytäisi naisen joka kävisi juopottelemassa baarissa kavereiden kanssa ja tulisi sen jälkeen kotiin vonkaamaan multa seksiä? Oikeesti... Sehän olisi täydellinen nainen.
Ihan oikeesti? :whistle:

Yhteistyössä