Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Meistä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö niitä tässä jo tullut:
- .
Mistä ne kaupassa olijat tietää siitä ensimmäisestä ilmoituksesta?
No, pieni paikkakunta ja se miten hyvin ammattihenkilöstö osaa pitää vaitiolovelvollisuutensa. Lisäksi äiti on saattanut erehtyä jollekin vielä kertomaan asiasta tai sitten naapuri on nähnyt sossujen käyvän kyseisessä perheessä............................
No, meidän tapauksessa ilmoituksen tekijä otti yhteyttä neuvolaan. Miksi? Ehkä siksi, että tiesi, että sitä kautta meidän sotut ja osoitteet on tiedossa. Paikkunta on pieni ja ilmoittaja tiesi /tietää meidän nimet, ainakin etunimet. Ilmoituksen tekijä on "seurannut äitiä pidemmän aikaa".... osaan rajata ilmoittajan kolmeen eri vaihtoehtoon. Tilanne, jossa 1,5 v lapsi - siis pahinta uhmaikäänsä elävä lapsi - sai uhmakohtauksen, oli sellainen, että siellä paikalla oli vain nuo kolme aikuista.
Joku niistä on ilmoituksen tehnyt.
-Yhden kanssa olen jutellut aika paljon. Hän sanoi ettei ole ilmoittanut, loukkaantui kun syytin.
-Toisen kanssa en ole sanaakaan vaihtanut koskaan.
-Kolmas taho on erään henkikön sukulainen, itse henkilön kanssa en ole koskaan jutellut mitään, mutta hänen lähisukulaisensa kanssa olen muutaman sanan vaihtanut ja jutellut enemmänkin vuosi aiemmin.
Yhtäkaikki neuvola on vuotanut tietojaan. Ei suinkaan ls-ilmoitukseen, vaan siinävaiheessa kun on laatinut ilmoitustsa yhdessä tämän soittajan kanssa.
Tuon ilmoituksen jälkeen vaihtoehto KAKSI on tuijottanut minua pitkään ja pistävästi.
Vaihtoehto KOLME on vältellyt.
Nyt on kesä enkä ole nähnyt heistä ketään.
Ilmoituksista on aikaa, ensimmäinen tehtiin noin 2 v sitten ja toinen tehtiin noin reilu puoli v sitten, en jaksa laskea tarkemmin, ehkä aikaa on kulunut vähemmän..
Tulivat vaan mieleen taas tänään kun isompi lapsi kirkui ja pienempi oli itsekseen 2 min pihalla.