Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis KOLMET kaksoset?!!! Ohhoh taitaa olla aika harvinaista! =)Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:40 EIJA kirjoitti:Äiti vm 70, kaksoset 2 kk, kaksoset 13v ja kaksoset 17v
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:58 MammaS kirjoitti:\Siis KOLMET kaksoset?!!! Ohhoh taitaa olla aika harvinaista! =)Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:40 EIJA kirjoitti:Äiti vm 70, kaksoset 2 kk, kaksoset 13v ja kaksoset 17v