äidit, kun olette olleet raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä mä söin huoleti kaikkea.. tosin kyllä se painokin nous :D
ajattelin että mulla on siihen varaa ja olin vain iloinen kun sain lihaa luiden ympärille..
mä heräsin syömään keskellä yötäkin kun närästi niin kovin :ashamed:

Asenne oli paremminkin "mitäs sen on väliä, kun kumminkin lihoo" Tosin ennen ekaa lasta -ja vielä sen jälkeenkin, toisen imetyksen loppuun asti- mä sain syödä kaiken mitä kiinni sain, enkä lihonu, vaikka paino nousi raskauksein aikana 25 kiloa, se lähti kuukaudessa pois synnytyksen jälkeen.

Olen katsonut hieman, mutta silti lihonut. Syynä lähinnä se, että ennen raskautta olin aktiivinen ja tein mm. pitkiä juoksulenkkejä pari viikottain. Alkuraskaudessa olin niin väsynyt, etten jaksanut lähteä, mutta ruokahalu oli entinen, joten siitä se lihoaminen alkoi, kun kulutus ei ollut entisellään.

Mie söin aika huoletta ja paino putos. Ei näyttäny yhtään vaikuttavan. Kokoajan sain sanomista siitä että lukema laskee ja syönkö mä...Ei se kaikki muksuunkaan menny kun painoi sen 3.5kg.

kahessa ekassa raskaudessa en yhtään kattonu miten paljo söin... Nyt tässä kolmannessa koitan hiukan tsempata asian suhteen :) Mutta kyllä joka päivä tulee jotain väkisinkin herkuteltua silti.

Yhteistyössä