?
.....
Vieras
Mulla on vuorotyö. Ei mahdollisuutta tehdä pelkkää päivävuoroa. Lapsi aloittaa eskarin ja lapsen isä on maanviljelijä ja karjaakin on. Miten siis järjestää hoito?
Olemme eronneet, joten vähän järjesteltävää on. Voiko lapsi (6v.) esim olla illasta yksin talossa niin, että isä on pihapiirissä kuitenkin lähettyvillä vaikkei ääressä olekkaan? Lapsi olisi isäviikoilla iltaisin pari tuntia yksin.
Minun viikoilla lapsen pitäisi olla vuorohoidossa ja mahdollisesti yöhoidossakin.
Neuvokaa, miten helvetissä tämän saa onnistumaan????? Mä en tiedä...
Olemme eronneet, joten vähän järjesteltävää on. Voiko lapsi (6v.) esim olla illasta yksin talossa niin, että isä on pihapiirissä kuitenkin lähettyvillä vaikkei ääressä olekkaan? Lapsi olisi isäviikoilla iltaisin pari tuntia yksin.
Minun viikoilla lapsen pitäisi olla vuorohoidossa ja mahdollisesti yöhoidossakin.
Neuvokaa, miten helvetissä tämän saa onnistumaan????? Mä en tiedä...