Äidin ristiäisvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dee.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dee.

Vieras
Helppiä kaipaan.
Ristiäiset tasan kuukauden päästä ja tajusin että ei oo mulle ristiäis vaatetta. Yläosasta siis kyse. Mulla on kaks h&m imetys-t-paitaa. Musta ja valk. Voinko pitää esim valkosta ja ettiä siihen päälle vaikka hienon boleron.
Alaosaksi hame, sen löydän kyllä ja mustat balleriinat jalkaan.

Mistä niitä juhlavia yläosia löytää. Beulan katoin jo eikä ollu sopivaa.

Mix bolero?
Mikset osta jotain hyvännäköistä paitaa jota voit käyttää muulloinkin? Vai selviätkö noilla kahdella paidalla pitkäänkin?
Ja onko se pakko olla just imetyspaita?

bolero ny tuli ekan mieleen. Vauvan syöttö onnistuu kätevästi imetyspaidalla. Olis mulla nätti musta mekko mut haluisin olkapäät peittoon. Ja sen kans pitäis men vessaan syöttää ku sivussa vetoketju.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mix bolero?
Mikset osta jotain hyvännäköistä paitaa jota voit käyttää muulloinkin? Vai selviätkö noilla kahdella paidalla pitkäänkin?
Ja onko se pakko olla just imetyspaita?

No kyllä se aika oleellista on että pystyy imettämään ristiäispäivänä(kin). Oma vauvani ainakin vaati sapuskaa koko ajan. En millään olsii viitsinyt kököttää jossain vessassa imettämässä puolialastomana (jos olsii pitänyt riisua mekko tms. imetyksen ajaksi).

Ihan hyvältä kuulostaa ap :)

ihan hyvä ap, bolero on kiva. Tai semmoinen oikein leveä ja pitkä pashminatyyppinen huivi jonka voi asetella miten päin vaan harteille. Sellaisella voit häivyttää t-paitafiiliksen ja väriä saa helpolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
bolero ny tuli ekan mieleen. Vauvan syöttö onnistuu kätevästi imetyspaidalla. Olis mulla nätti musta mekko mut haluisin olkapäät peittoon. Ja sen kans pitäis men vessaan syöttää ku sivussa vetoketju.

miks vessaan. etkö voi mennä vaikka teidän makuuhuoneeseen. eikai vierailla makuuhuoneisiin ole mitään asiaa..

Yhteistyössä