Äidin ja vauvan vaatetus kantorepun kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittelija"

Vieras
Siis näillä loppukesän melko lämpimillä säillä,tuleeko äidille kovin hiki kantorepun kanssa? Vauvalla ikää 3kk,tarviiko enemmän päälle kun vaunuissa? Vai vähemmän? Nyt ollu siis body+potkarit+hattu-linjaa.

Olen siis vasta ostamassa kantoreppua..

Vähemmän päälle kuin vaunuun. Voi tulla äidillekin kuuma, mutta vauvalle kuumempi. Hankalaa on pukeutuminen - keskivartalolle tulee helposti kuuma ja raajoille vähän kylmä. Kädet tosin voi laittaa repun sisään (vauvan).

Ja jos joku kuka tietää nii vois valasta myös talvella tota vaatetusta kantorepun/manducan tms. kanssa. Mahtuuko se lapsi jossakin toppavermeissä sinne reppuun ja miten ihmeessä se saadaan mahdutettua vielä toppatamineissa olevan äidin "päälle"?!

Kyselee tymä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mököt;26921854:
Ja jos joku kuka tietää nii vois valasta myös talvella tota vaatetusta kantorepun/manducan tms. kanssa. Mahtuuko se lapsi jossakin toppavermeissä sinne reppuun ja miten ihmeessä se saadaan mahdutettua vielä toppatamineissa olevan äidin "päälle"?!

Kyselee tymä ;)

Mä oon nähny (ainakin jossain nettikaupassa) sellasia toppa(?talvikäyttöön kuitenkin)takkeja mihin mahtuu kannettava lapsi sisälle. Siellä siis on aika hyvin suojassa,varmaan riittää tyyliin sisävaatteet+hattu+ehkä villasukat ja -tumput.

Yhteistyössä