Oon huomannut itsessäni usein sellaista, että herään yöllä ja jotenkin vaan tiedän, että lapsi toisessa huoneessa herää pian. Ja aina se herää n. viiden minuutin sisään. Sama juttu jos nukutaan samassa huoneessa, lapsi matkasängyssään ja jossain vaiheessa havahdun yöllä sellaiseen tunteeseen, että kohta se alkaa heräillä. Tässä vaiheessa lapsi näyttäis olevan täydessä unessa, ei ynise eikä liikuskele, mutta joka kerta se herää kun mulla on tällainen fiilis
Se tuntuu jotenkin friikiltä...
n. kuukausi sitten tyttö oli illan mummollaan hoidossa kun oltiin isännän kanssa kaveripariskunnan kihlajaisissa ja jossain vaiheessa tytön nukkumaanmenoajan mentyä mulle tuli taas Se Tunne. Kilautin hetken päästä anopille ja kysyin että miten neiti meni nukkumaan ja miten muuten hurisee, niin anoppi tuumas että tyllerö nukahti pari tuntia sitten mutta just äsken heräs
Onkos muilla samaa?
n. kuukausi sitten tyttö oli illan mummollaan hoidossa kun oltiin isännän kanssa kaveripariskunnan kihlajaisissa ja jossain vaiheessa tytön nukkumaanmenoajan mentyä mulle tuli taas Se Tunne. Kilautin hetken päästä anopille ja kysyin että miten neiti meni nukkumaan ja miten muuten hurisee, niin anoppi tuumas että tyllerö nukahti pari tuntia sitten mutta just äsken heräs
Onkos muilla samaa?