kumpi voittaa, äidin vai lapsen paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Jatkaisin niin et poika nukkuis omassa huoneessa.. saisit ittekki nukkua sitte paremmin.. mut niinku joku jo ehdotti et mitä jos ottaisit suoraan sairaalaan yhteyttä unikoulusta tai sitte lääkäriin??

täytyy soittaa sinne lääkäriin, kun auttasi jo paljon jos joku edes sanois että kannattaako tässä tilanteessa unikoulua yrittää.. siis että jos joku koulutettu ihminen vois kertoa että mistä tää mahtaa johtua ja millä sen sais loppumaan.. kun jos kyse on eroahdistuksesta,mielikuvituksesta jne niin eipä taida unikoulu silloin olla se mikä auttaa.. :/

Minä kyllä jatkaisin niin et nukkuu omassa sängyssään, itse en myöskään osaa nukkua poika vieressä. Meillä alkoi poika saamaan näitä huuto kohtauksia kun siirrettiin jatkettavaan tasan 2v, ja sit tosiaan oppi et sieltä voi tulla meidän sänkyyn (nukkunut omassa huoneessa 7kk lähtien ja nyt siis 2v) alkoi joka yö heräämään aamuyöllä 4-5 aikaan ja huuto oli mitä raastavin, omaan sänkyyn ei jäänyt millään ja sit minä nukuin loppuyön todella huonosti ja joka paikkaa kolotti, nukahtamiseenkin saattoi mennä pojalla semmoinen 1h kun pyöri vaan ku ei ollut tottunut nukkumaan vieressä. Nämä kohtaukset loppuivat kuin seinään kun siirrettiin takas pinnasänkyyn. Täytyy kokeilla jatkettavaan jossain vaiheessa uudelleen mut ei vähään aikaan. Silloin ja nyt en jaksa näitä "vaikeita" öitä kun vauvakin niin pieni vielä ja just oppinut nukkumaan yönsä... Jaksuja ap:lle

Ja kai varmaan munkin kasvatus periaatteissa on jotain vikaa kun hyvin nukkuva lapsi alkaa yhtäkkkiä samaan öisiä huuto kohtauksia :o :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huutaako lapsi isällään/muissa kyläpaikoissa samalla tavalla? jos huutaa vain kotona, kun sieltä on ennenkin saanut tutin takaisin?

huutaa muuallakin, sekä tarhassa, molemmilla mummoilla että isällään.. huuta silloin kun mä en oel kotona

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Huutaako lapsi isällään/muissa kyläpaikoissa samalla tavalla? jos huutaa vain kotona, kun sieltä on ennenkin saanut tutin takaisin?

huutaa muuallakin, sekä tarhassa, molemmilla mummoilla että isällään.. huuta silloin kun mä en oel kotona

no oletko ajatellut tutin antamista takaisin?

olen, mutta teen sen vain jos joku ammattilainen oikeasti sanoo että siitä olis jotain hyötyä.. kun turhaan en sitä halua takas antaa.. koska se on sitten vain lapsen kiusaamista kun sitä edes takas annetaan ja otetaan..

olen, mutta teen sen vain jos joku ammattilainen oikeasti sanoo että siitä olis jotain hyötyä.. kun turhaan en sitä halua takas antaa.. koska se on sitten vain lapsen kiusaamista kun sitä edes takas annetaan ja otetaan..

niin.. tottahan se on, ettei tuon ikäisen tarvitsisi tuttia lupsuttaa..
vaikea tilanne, kieltämättä..

Omani ei ole tosin koskaan tuttia syönyt, niin vaikea mennä siihen mitään kommentoimaan...

toivottavasti saatte lääkäriltä/sairaalasta apuja

niin.. tottahan se on, ettei tuon ikäisen tarvitsisi tuttia lupsuttaa..
vaikea tilanne, kieltämättä..

Omani ei ole tosin koskaan tuttia syönyt, niin vaikea mennä siihen mitään kommentoimaan...

toivottavasti saatte lääkäriltä/sairaalasta apuja

sepä se, se ei kyllä oikeasti sitä tuttia tarvitse enää, mutat jos se on joku psykologinen juttu niin ei siihen taida oikein mikään muukaan auttaa.. siis jos lapsi mieltää nimenomaan sen tutin turvalliseksi.. (ei se sitä oo kunnolla syönyt enne pois ottoa, se on ollut sillä sen ajan suussa kun on nukahtanut, ja sitten yöllä on laittanut sen hetkeksi suuhunsa/mä oon laittanut sen sille jos on heräillyt itkemään)

Yhteistyössä