H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24253509:Ekaa kertaako? Mikä ettei. Joku jaksaa (ja tulee raskaaksikin), suurin osa ei. Jos sinulta onnistuu niin ei muuta kuin "anna palaa"![]()
äitiys ei ole ikäsidonnainen käsite mielestäni. Riskit tietty kasvaa iän myötä, mut hyvä seurantahan täällä on. Ja ei voi yleistää että "liian vanhat vanhemmat eivät jaksa". Sekin persoonasta riippuu ja muista olosuhteista. Että toivottaisin onnea äidiksi 46v!
Mä jotenkin vieroksun ajatusta että noin vanhana saa lapsen, itse ajattelen että sen ikäisenä omat lapset on jo suht isoja, ja omassa elämässä on ihan eri vaihe menossa.
Ajatus on ihana, eikä siinä ole mitään poikkeuksellista niin kauan kuin luonto sen sallii. Kaikkea hyvää yritykselle!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24253578:Minä tulin äidiksi vanhana, liki nelikymppisenä sain esikoiseni ja minuun on suhtauduttu ihan "normaalisti". Ikinä ei ole ollut mitään outoa kenenkään suhtautumisessa. Osaan kyllä lukea rivien välit eli huomaisin jos olisi ollut, mutta ei mitään. Paitsi täällä palstalla tietenkin mutta tätä paikkaa ei lasketa, tämä ei ole todellista elämää![]()