Ai vain lastenhoitajat valittaa? noh, tässä kampaajan tyylinäyte

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Deija
Mä lopetin kampaamo hommat kokonaan ku en jaksannut
iniseviä valittavia rouvia niitten hemmetin rumilla permis
hiuksilleen ja teineille jotka itkee vertaa ku menee pieni milli metrikin pois latvoist vaik hiukset
olis perseseen asti! sirryin parturi puolelle. miehet onneks ei valita melkein yhtään mitään
vaan ovat vain tyytyväisiä et hiukset saa lyhyemmäks. tienaakin paremmin ja hyvä mieli töissä!
 
"Entinen Ksantippa S."
Mun kaverilla on monta vakiasiakasta tosta 4sesta. Aina se ihmettelee, että mitä hittoa ne odottaa sen tekevän :D
Minulta saa kyllä lyhentää hiuksia ihan reippaastikin, mutta olen lopen kyllästynyt siihen kerroksien kynimiseen. Puolipitkä kerrostettu tukka on tämän ajan tätipermis. Joka kerta sanon, että minä en sitten osaa enkä jaksa laittaa pehkoani, joten ehkä kerrostamaton malli olisi parempi. Ja aina vastaus on "kuule yllätyt miten helppo tämä on laittaa kun teet vaan näin ja näin".

Nyt löysin uuden kampaajan, nuoren tytön, joka leikkasi tosi kauniin simppelin olkapääpituisen mallin. Pelkkä harjaus riittää. Kaveritkin kehuvat, että onpa mulla paljon tukkaa.
 
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";28113719]Minulta saa kyllä lyhentää hiuksia ihan reippaastikin, mutta olen lopen kyllästynyt siihen kerroksien kynimiseen. Puolipitkä kerrostettu tukka on tämän ajan tätipermis. Joka kerta sanon, että minä en sitten osaa enkä jaksa laittaa pehkoani, joten ehkä kerrostamaton malli olisi parempi. Ja aina vastaus on "kuule yllätyt miten helppo tämä on laittaa kun teet vaan näin ja näin".

Nyt löysin uuden kampaajan, nuoren tytön, joka leikkasi tosi kauniin simppelin olkapääpituisen mallin. Pelkkä harjaus riittää. Kaveritkin kehuvat, että onpa mulla paljon tukkaa.[/QUOTE]

Mun kaverilla on paikka Helsingin keskustassa, ja sillä käy vakiasiakkaita paljon. Lähinnä jakkupukunaisia. Osa näistä käy kerran viikossa hänellä ja ovat just näitä, että älä tee mitään... En tiedä miten on asian ratkaissut, mut luulis, et jos yrittää kasvattaa hiuksia, niinihan tajuais, et silloin ei kerran viikossa kampaaja juurikaan voi tehdä muuta kuin hoitoja ja ihan vaan kampauksen...
 
Nyt avautuu bussikuski: "Ei kaikkia kiinnosta kuulla, kuinka vaikeaa sinulla on" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Ei saa bussikuskeja unohtaa :O

Taikka kassatätejä
Kettuuntuneen myyjän ohjeet: Näin käyttäydyt kaupan kassalla | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi


Mä olen sitä mieltä että nämäkin asiat voisi sanoa sitten päin naamaa eikä kitistä lehdessä :D

Ja mitä niihin päikkytäteihin tulee niin jostain syystä meidän päiväkodissa sanottavaa on VAIN silloin kun mun mies menee hakemaan lapset. Aika jännää ettei mulle voida siitä sanoa vaan odotetaan kunnes mies kerran kahdessa viikossa hakee lapset.

Ja samoin kaupankassa, olen monesti kysynyt onko huono päivä jos naama on nyrpeänä, silloinkin voisi sanoa että viititkö pistää vähän vauhtia jne. vaikka helvatan haipakkaa mä ne ostokset sinne kasseihin sullonkin...
 
"vieras"
Porukka taitaa olla huumorintajutonta? Nämä listat ei ole mitään muuta kuin kevyttä viihdettä, ei sen vakavampia "uutisia". Niiden sävy on tahallaan vähän pilkallinen, koska se kuuluu kirjoitustyyliin, eikä ilman pientä piikittelyä olisi yhtään hauskaa. Höllätkää vähän niitä pipon nyörejä :D
 

Yhteistyössä