puoli :laugh: sorry kauheesti.
Tatitar 30.10.2004 #2 :kieh: :kieh: Saat anteeksi. Nimittäin ennenkuin huomaatkaan, aivan muut ihmiset ovat nuoria kuin sinä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: ja sinä vanhuuttasi kuulut tänne :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
:kieh: :kieh: Saat anteeksi. Nimittäin ennenkuin huomaatkaan, aivan muut ihmiset ovat nuoria kuin sinä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: ja sinä vanhuuttasi kuulut tänne :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
semma 31.10.2004 #4 Juuh! Tosi vanhojen mammojen loosi. Täällä me puhutaan sun ikääsistä kakaroista ja teidän ongelmista *vitsi vitsi*
Juuh! Tosi vanhojen mammojen loosi. Täällä me puhutaan sun ikääsistä kakaroista ja teidän ongelmista *vitsi vitsi*
nanne 31.10.2004 #5 JOO,mutta tän palstan taso korvaa iän!! Itse en yli 40 mut tunnen itseni aikuiseksi naiseksi joten tulen tänne kaltaisteni seuraan.. :wave:
JOO,mutta tän palstan taso korvaa iän!! Itse en yli 40 mut tunnen itseni aikuiseksi naiseksi joten tulen tänne kaltaisteni seuraan.. :wave:
clivia 01.11.2004 #6 \ Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 21:33 nanne kirjoitti: JOO,mutta tän palstan taso korvaa iän!! Itse en yli 40 mut tunnen itseni aikuiseksi naiseksi joten tulen tänne kaltaisteni seuraan.. :wave: Click to expand... Kulkee nokka pystyssä tasokkaana
\ Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 21:33 nanne kirjoitti: JOO,mutta tän palstan taso korvaa iän!! Itse en yli 40 mut tunnen itseni aikuiseksi naiseksi joten tulen tänne kaltaisteni seuraan.. :wave: Click to expand... Kulkee nokka pystyssä tasokkaana