Ä
Äitiys
Vieras
En jaksa enää noita kommentteja. En ymmärrä miksi ihmiset luokittelevat mitä ihmeellisimpien piirteiden perusteella minut päässään. Olen nuori ja nuoren näköinenkin, olen siitä kuullut usein ja ei se aina kivaa ole kun luullaann murrosikäiseksi kun en sitä ole enkä halua antaa sellaista kuvaa. Ja en usko että varsinainen ulosantini siihen liittyy, en kiroile ym ja uskon olevani ihan ikäisteni tasolla kuitenkin. Mutta joku ongelma ihmisillä on ulkonäköni kanssa. Ei minulla ole ollut mutta nyt uudessa työpaikassa kuulen kokoajan ihmetyksiä ja jotkut jäävät oikein pitkäänkin päivittelemään ja mietin että voisiko joskus jostain muustakin puhua. Ja kyllä muuallakin. En minäkään heitä täällä päivittele jatkuvasti.
ongelma on siis se että tuntuu ehkä hassulta mutta äitiyteni kyseenalaistetaan jatkuvasti ja joudun kokoajan vakuuttelemaan että olen äiti vaikka olen sellainen. Ei kysytä lasten ikää tai nimiä (mikä on ok muuten) mutta kun kommentoidaan vaan että AI SULLA ON MUKA KAKSI LASTA??? Juu on.. Olen oikeasti alkanut välttää näitä keskusteluja vaikka rakastan lapsiani ja tykkään niistä puhua, en vaan tykkää kun joudun aina selittelemään.
jatkossa tietysti itse kukin voisi miettiä mitä kenellekin sanoo tai MITEN.en jaksa aina kuunnella tuota samaa virttä. En voi nuorelle ulkonäölleni tai hoikkuudelleni ja pituudelleni mitään.
rakastan äitiyttä mutten aina jaksa noita katseita, ikäänkuin minunlaiseni ei saisi olla äiti koska en täytä äitiyden kriteerejä.
onneksi lapseni ovat ihania
(enkä siis ole edes teiniäiti)
ongelma on siis se että tuntuu ehkä hassulta mutta äitiyteni kyseenalaistetaan jatkuvasti ja joudun kokoajan vakuuttelemaan että olen äiti vaikka olen sellainen. Ei kysytä lasten ikää tai nimiä (mikä on ok muuten) mutta kun kommentoidaan vaan että AI SULLA ON MUKA KAKSI LASTA??? Juu on.. Olen oikeasti alkanut välttää näitä keskusteluja vaikka rakastan lapsiani ja tykkään niistä puhua, en vaan tykkää kun joudun aina selittelemään.
jatkossa tietysti itse kukin voisi miettiä mitä kenellekin sanoo tai MITEN.en jaksa aina kuunnella tuota samaa virttä. En voi nuorelle ulkonäölleni tai hoikkuudelleni ja pituudelleni mitään.