Ai prlkl kun kilahdin tänään kauppakeskuksen parkkihallissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kotiin oli matkaa 20 km, ja vauva huusi kurkku suorana.

Siis ympärillä oli ainakin 10 tyhjää parkkiruutua. Ihan silkkaa kiusantekoa alkaa tunkea väkisin juuri siihen mihin ei mahdu!

Mun mielestä nimenomaan tuo on se pointti tässä tarinassas, että ympärillä oli kyllä hyvin tilaa. Eli ei niiden ois ollut pakko tulla siihen viereiseen, vaikka olisit vallannut viisi ruutua! Miten ihmisillä ei oo mitään sisälukutaitoa täällä? Porukka hutkii tässä ketjussa sua ihan turhaan, joko lukematta koko juttua tai ymmärtämättä lukemaansa.

Et tehnyt mitään väärin, vittuillessaan puskivat viereen ja saivat kuulla kunniansa aivan ansionsa mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kotiin oli matkaa 20 km, ja vauva huusi kurkku suorana.

Siis ympärillä oli ainakin 10 tyhjää parkkiruutua. Ihan silkkaa kiusantekoa alkaa tunkea väkisin juuri siihen mihin ei mahdu!

Mun mielestä nimenomaan tuo on se pointti tässä tarinassas, että ympärillä oli kyllä hyvin tilaa. Eli ei niiden ois ollut pakko tulla siihen viereiseen, vaikka olisit vallannut viisi ruutua! Miten ihmisillä ei oo mitään sisälukutaitoa täällä? Porukka hutkii tässä ketjussa sua ihan turhaan, joko lukematta koko juttua tai ymmärtämättä lukemaansa.

Et tehnyt mitään väärin, vittuillessaan puskivat viereen ja saivat kuulla kunniansa aivan ansionsa mukaan!

Kiitos sinulle! :-) Omasta mielestänikään en tehnyt mitään väärin, ainoastaan olisin voinut olla provosoitumatta päänaukomiseen tuon miehen kiroiltua minulle. Olisi ollut coolimpaa olla täysin kohtelias, jopa liioitellun ystävällinen. Mutta helposti kuohahtavana harvemmin siihen kykenen. :-(

Alkuperäinen kirjoittaja eu:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Siinä oli kaksi autollista itsekkäitä pölkkypäitä :-) Yleensä onneksi sentään toisessa autossa on fiksua väkeä.

Tätä mieltä minäkin :D

Siis millä tavalla minä olin teistä itsekäs? Miten olisi pitänyt toimia etten olisi ollut itsekäs pölkkypää? Olisin tosiaan väistänyt ajoissa, jos olisin huomannut auton, mutta en huomannut ennen kuin olivat jo lähes kiinni autoni ovessa, koska tunkivat siihen väkisin. Se väkisin tunkeminen, vaikka ympärillä oli kosolti tilaa, otti koteloon.

No, mielipiteensä kullakin. :-)

Yhteistyössä