ai niin, miten on mahdollista..mä kun olen vasta 27v

"vieras"
Mun esikoinen täyttää tänä vuonna 18 ja mä en tajua miten se on mahdollista. Koska ei siitä voi olla niin kauan aikaa, kun ite olin sen ikäinen. Kauheen kauan mä sitten olen ollu aikuinen ;) Ja en mä ole vasta kun 35, tai ehkä vähän päälle ;D Mutta kyllä yks nainen jo kysy multa, että oonks mäkin mummo! Mä oon jo aikasemmin kyllä sanonut, että ei se mun lapsi voi olla, sen täytyy olla jonkun sukulaisen, jotenkin se on vaan mulle unohtunu hoitoon ;)
 
[QUOTE="vieras";28018727]Mun esikoinen täyttää tänä vuonna 18 ja mä en tajua miten se on mahdollista. Koska ei siitä voi olla niin kauan aikaa, kun ite olin sen ikäinen. Kauheen kauan mä sitten olen ollu aikuinen ;) Ja en mä ole vasta kun 35, tai ehkä vähän päälle ;D Mutta kyllä yks nainen jo kysy multa, että oonks mäkin mummo! Mä oon jo aikasemmin kyllä sanonut, että ei se mun lapsi voi olla, sen täytyy olla jonkun sukulaisen, jotenkin se on vaan mulle unohtunu hoitoon ;)[/QUOTE]

joo, se on jotenkin käsittämätöntä mihin se aika kuluu.ei sitä omaa vanhenemista edes huomais jos noita lapsia ei olis.
(eikä harmaita hiuksia..)
 
No joo, meidän pojan diplomaattisia ajatelmia "Äiti! Sitten kun sä täytät kaksikymmentäkymmenen, mä täytän 7 vuotta"
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28018743:
joo, se on jotenkin käsittämätöntä mihin se aika kuluu.ei sitä omaa vanhenemista edes huomais jos noita lapsia ei olis.
(eikä harmaita hiuksia..)
Tähän ehdotus: astu kauemmas peilistä, ja jos sulla vaikka on silmälasit, ota pois ne - et enää huomaa niitä harmaita?
 

Yhteistyössä