Ai miten noloa..

  • Viestiketjun aloittaja "Dreamer"
  • Ensimmäinen viesti
"Dreamer"
Jostain syystä näin työkaverimiehestä sellaista unta, että meillä oli kuuma romanssi menossa. Vaikka oikeasti en ole edes kiinnostunut hänestä. Nyt aamulla pitit soittaa töihin etten pääse tulemaan kun lapsi on kipeä, ja arvatkaa kuka vastasi puhelimeen.. Samantien uni muistui mieleeni ja punastuin ja melkein meni pasmatkin sekaisin. Onneksi ei ollut näköpuhelinta.

Huh.
 
niii
mä kans kerran näin aikakin kuumaa unta työkaverista.. sit aamulla kun menin töihin,ni tää jannu tuli ekaks vastaan. sanoinkin sille,et "mitäs märkien unieni kohde" :) jouduin sit vähän selittelee,,
 
"vieras"
Olisikohan yhtä viihdyttävää jos ap:n mies näkisi kuumia unia toimiston tytöistä ja punastuisi puheluiden aikana.. täällä olisi jätäsesikaenkattelistuollaistahetkeäkään kööri kuumana :)

Henkinen uskottomuus on naisen etuoikeus, miehet ei saa sitä harrastaa. Palstalogiikan helmiä.
No tuskinpa ap unestaan miehelleen kertoo, aivan kuten mieskään tuskin kertoisi vastaavista unistaan vaimolleen.
 
"vieras"
Mäkin oon monta kertaa nähny tollasia unia. Tulee häijy olo, kun näkee sen ihmisen ja uni on ollut todentuntuinen. :D

Kerran näin yhdestä miespuolisesta kaverista. Mentiin seuraavana päivänä kahville, en viitsinyt perua kun oli sovittu. Olin varmaan aika outo, kun kaveri kysyi: "Mikä sulla on ku oot tommonen?". Suorapuheisena ja impulsiivisena ihmisenä vastasin: "Näin susta seksiunta just viime yönä". Kaveri nauroi ja sanoi: "Ei se varmaan muhun liittyny, se ois voinu olla kuka vaan". :D Onneks on rentoja kavereita. Mut kyllä hävetti ja pitkään!!
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24409954]No tuskinpa ap unestaan miehelleen kertoo, aivan kuten mieskään tuskin kertoisi vastaavista unistaan vaimolleen.[/QUOTE]

Eikös tämä kuulu ihan saman logiikan piiriin kuinka miehen pitää näyttää kaikki viestinsä puolisolleen kun kirjoittelee kavereille / ystäville? ihan samanlaista ajatuksien tasolla "pettämistähän" se on jos ei kerro moisesta :D parisuhteessa ei ole yksilöitä, on vain yksi eliömuoto jonka pitää tiedostaa itsensä 100% jotta voi olla onnellinen :D
 
Olisikohan yhtä viihdyttävää jos ap:n mies näkisi kuumia unia toimiston tytöistä ja punastuisi puheluiden aikana.. täällä olisi jätäsesikaenkattelistuollaistahetkeäkään kööri kuumana :)

Henkinen uskottomuus on naisen etuoikeus, miehet ei saa sitä harrastaa. Palstalogiikan helmiä.
No eihän sitä itse voi valita kenestä niitä unia näkee. Eivät naiset sen kummemmin kuin miehetkään. Älä yleistä, kun eivät kaikki palstailijat ole JSSAP meiningillä maailmassa mukana.

On muuten aika noloa nähdä työkaverista unta. Joku joskus sanoi, että sitten ei viitsi aamulla edes samaan kahvipöytään istua, että ei vain kukaan arvaa. No niinhän se joskus on.
 
No eihän sitä itse voi valita kenestä niitä unia näkee. Eivät naiset sen kummemmin kuin miehetkään. Älä yleistä, kun eivät kaikki palstailijat ole JSSAP meiningillä maailmassa mukana.
Niinpä, silti monet naiset ovat hermoraunioina jos edes epäilevät että mies tuntee vetoa muihin naisiin. Vaikka se onkin hyvin luonnollista, ja vaikka itse näkevät kiihottavia unia työkavereista ja fantasioivat uskottomuudesta.

Yleistin tarkoituksella, palstalogiikka eli "yleinen mielipide palstalla" on ihan validi käsite.
 

Yhteistyössä