Ai kun kiva:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt tilanteeseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt tilanteeseen

Vieras
Mies jonka kanssa olen treffaillut ja viettänyt aikaa niin ilmiselvästi ei ole enää kovinkaan kiinnostunut:( Haluaa kyllä edelleen nähdä mutta sillä on joku ihme ahdistus ja jonkunlainen sitoutumiskammo ja mielestään minä painan painostan liikaa tai jotain. Olen tosi pettynyt koska tykkään siitä ja sekin tykkää minusta,ainakin hiukan(ennen ehkä enempi). Meillä on ollut tosi kivaa yhdessä. Niinpä ajattelin että annan olla,en ota yhteyttä ja katson milloin ottaa yhteyttä vai ottaako ollenkaan. Ei tämä muutenkaan ole ihan normaalia suhteenpoikasta ollut ja tuskin koskaan suhteeksi muuttuu.

[QUOTE="eee";29419414]Millä lailla sinä olet hänen mielestään painostanut?[/QUOTE]

Puhunut liikaa tulevasta. Minusta ihan normaalia tässä vaiheessa kysellä vähän toisen ajatuksia tulevaisuudesta. Mutta hänestä minä ahdistan häntä näillä kysymyksillä ja sillä että kyselen hänen menoistaan. En tiedä,minusta ihan normaalia tämmöinen eikä kukaan mies ole koskaan nokkiinsa ottanut tai ahdistunut tälläisestä.

Jospa sitten hidastaisitte tahtia, jos se siitä...Tai sit annatte olla. Ja miten niin ei ollu normaali suhteenpoikanen?

Ei tästä enää voi hidastaa tai liike loppuu kokonaan,niin hitaasti ollaan menty.Nyt sille vain iskenyt joku ahdistus.On sanonut että kärsii kai jonkinlaisesta sitoutumiskammosta ja on tottunut elämään yksin ilman velvollisuuksia raportoida menemisistään.

Harmittaa vain kovasti kun tiedän kyllä että tykkää minusta ja minä hänestä mutta ilmiselvästi hänen tunteensa on nyt laimennut käsinkosketeltavasti,varmaan juuri tämän tilanteen takia.

Mitäs mieltä täällä ollaan.Itse tietenkin teemme ratkaisut suuntaan tai toiseen mutta olisiko jollain vielä jotain mielipiteitä/näkulmaa/vinkkejä tilanteeseen.

Kannattaisiko minun nyt vaan olla ottamatta yhteyttä ja antaa miehen ottaa yhteyttä? Joe en nyt ihan väärin häntä tunne niin kyllä hän ottaa yhteyttä ennemmin tai myöhemmin.Mieluusti itsekin ottaisin mutta jos vaan annan hänen nyt olla omissa oloissaan niin saa hänkin sitten ehkä ajatuksiaan kokoon,ehkä.

Mä antaisin olla. Siis en ottaisi yhteyttä ollenkaan, vaan odottelisin, ottaako mies. Ja jos ottaa, niin millä mielellä. Pitäisin myös silmät auki, ja suhtautuisin ennakkoluulottomasti ihmisiin ympärilläni (en siis sitouttaisi itseäni tuohon tiettyyn mieheen).

Jos sulla on toiveissa sitoutua, niin ehkä se sitoutumiskammoinen ei ole se paras ehdokas kumppaniksi.

Ite unohtaisin koko tyypin, mutta antaisin vielä tokan mahiksen, jos sitä alkais pian kaduttaa. Siis ennen kun olen itse keksinyt jotain parempaa.

Mä antaisin olla. Siis en ottaisi yhteyttä ollenkaan, vaan odottelisin, ottaako mies. Ja jos ottaa, niin millä mielellä. Pitäisin myös silmät auki, ja suhtautuisin ennakkoluulottomasti ihmisiin ympärilläni (en siis sitouttaisi itseäni tuohon tiettyyn mieheen).

Ajattelinkin nyt että en ota yhteyttä vaikka kuinka sormet syyhyisi,ollaan me tästä puhuttu mutta jotenkin vaan todella vaikeeta olisi lopettaa,ainakaan minun kun olen ihastunut ihan junnolla.Katsoo nyt milloin se ottaa yhteyttä jos ottaa ja mitä asiaa.

Ikävä puskee! Soitti eilen mutta ei me puhuttu meistä,eikai aina tarvitse.Kyseli kuulumisia. Ei tullut hyvän yön toivotuksia tai huomenen toivotuksia,niinkuin yleensä.En laittanut itsekään koska pidän nyt tämän linjan toistaiseksi etten itse ota yhteyttä. Itkettää ja on ikävä:(

Tee ittestäs vähän vaikeemmin tavoiteltava. Useimmat miehet tykkää, kun ne lopulta saa naisen, jota ne on joutunut vähän jahtaamaan. Se on typerää ja raastavaa, kun olet itse ihastunut, mutta perusmiehen peruspsykologiaa.

Tee ittestäs vähän vaikeemmin tavoiteltava. Useimmat miehet tykkää, kun ne lopulta saa naisen, jota ne on joutunut vähän jahtaamaan. Se on typerää ja raastavaa, kun olet itse ihastunut, mutta perusmiehen peruspsykologiaa.

No jahtas tuo mua vaikka ja kuinka enkä meinannut lämmetä ollenkaan ja nyt olen jo ylikuumentunut. Ollaan vaan tosi erilaisia. Ehkä sen mielenkiinto lopahti kun sai mut lämpeemään.Ollaan me puhuttu tästä ja haluaa se edelleen nähdä mutta kun ei pysty repeemään moneen paikkaan samaan aikaan niin se sitten verottaa siitä että me ei ehditä nähdä niin paljon.

No itse sanoit aloituksessasi, että painat liikaa.

Mutta - sun ja hänen pitää ensin päästä jaloillesi ja päästä eroon noista menneistä katkeruuksista ja pettymyksistä ja sitten vasta iloisin mielin uuteen suhteeseen.

Ei tuo tuosta parane, jollet itse pääse eteenpäin menneistä.

En ole sanonut että painan liikaa vaan että painostan liikaa,siinä tuli näppis virhe enkä huomannut sitä kuin vasta lähetettyäni viestin jolloin sitä ei voinut enää korjata.

No jahtas tuo mua vaikka ja kuinka enkä meinannut lämmetä ollenkaan ja nyt olen jo ylikuumentunut. Ollaan vaan tosi erilaisia. Ehkä sen mielenkiinto lopahti kun sai mut lämpeemään.Ollaan me puhuttu tästä ja haluaa se edelleen nähdä mutta kun ei pysty repeemään moneen paikkaan samaan aikaan niin se sitten verottaa siitä että me ei ehditä nähdä niin paljon.

Ehkä se mielenkiinto tosiaan sitten lopahti. Ehkä se on niitä tyyppejä, joiden pitää saada aina jahdata. Haluaisitko elää sellaisen tyypin kanssa?

Tai sitten sen ei tarvi aina jahdata, mutta se on huomannut nyt teidän erilaisuuden, eikä sen takia usko teidän sopivan loppupeleissä yhteen.

Toi selitys, että on niin kiire ettei ennätä nähdä on mun mielestä vain tekosyy. Jos se olisi tosi ihastanut ja haluaisi olla palavasti sun kanssa, ei sitä pidättelisi mikään.

Mun mielestä sun pitäisi nyt kysyä itseltäsi, haluatko epävarman miehen? Mut jos oot niin päättänyt, niin sinuna pitäisin tuota linjaa minkä nyt oot ottanutkin. Eli ota vähän etäisyyttä, anna sen ottaa sinuun yhteyttä, jne.

Onnea matkaan :)

Yhteistyössä