Ai että miehen veli on seksikäs

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uskollinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uskollinen vaimo

Vieras
Mulla on luvattomia ajatuksia tuosta herkkupakkauksesta. :oops::oops: Mutta ikinä en miestäni pettäisi! Rakastan miestäni enkä voisi kuvitella pettäväni. Ajatukset vain harhailee välillä miehen veljen suuntaan.

Olen ollut mieheni kanssa jo muutaman vuoden ja aiemmin tavannut miehen veljen vain kaksi kertaa pitkän välimatkan takia. Avioeron jälkeen veli muutti takaisin kotipaikkakunnalle ja olemme nähneet useammin. Kyllähän mä jo ensimmäisellä tapaamisella katsoin, että onpas hyvän näköinen veli. Eron jälkeen veli on kuitenkin muuttunut rennommaksi ja muuttanut hius- ja vaatetyyliään rennompaan ja näin näyttää entistä paremmalta.

Toki omakin mies miellyttää silmääni, mutta veli on se paremman näköinen. Ja se hymy. :D No katsoa saa, mutta ei koskea. Eikä toki voi tuijotella ettei jää kiinni haaveilusta. Pelkkää haaveiluahan tämä on.

Aktiivisesti? Ensimmäisen aloituksen tein tästä aiheesta joten en nyt sanoisi kovin aktiiviseksi.

Kyllä, kyse on pelkästä haaveilusta.
No ainakin sinä tieten tahtoen ruokit asiaa mielessäsi, joten minusta tuo on täysin aktiivista toimintaa. Ihastumisia tulee kaikille, mutta jos niitä ihastumisia lähtee keskustelupalstoilla jne. oikein makustelemaan, niin minusta silloin siinä on kyse myös omista valinnoista.

No ainakin sinä tieten tahtoen ruokit asiaa mielessäsi, joten minusta tuo on täysin aktiivista toimintaa. Ihastumisia tulee kaikille, mutta jos niitä ihastumisia lähtee keskustelupalstoilla jne. oikein makustelemaan, niin minusta silloin siinä on kyse myös omista valinnoista.
Niin mistä valinnoista? Ei mun tarvitse mitään valintoja tehdä koska rakastan miestäni enkä voisi koskaan pettää häntä.

Naimisissa oleva nainen on heti pettävä horo yms. jos haaveilee muusta kuin omasta miehestä? Ei se haaveilu tarkoita, että pettäisi heti tilaisuuden tullen. Olen mäkin haaveillut toisesta miehestä, mutta se oli pelkkää haaveilua enkä todellakaan ollut aikeissa pettää.

• Tykkää
Reactions: r0s
Onhan noita herkullisia miehiä melkis joka nurkan takana. Mutta pointti tosiaan on siinä, että osaa pitää fantasiat fantasioina ja oman rakkaan kokonisuutena parhaana.

...mutta jos mies haaveilee isotissisestä naapurin Katasta ja hekumoi miesten saunaillassa jopa ääneen kuinka muijaa painaisi tai omaa naistaan jyystäessään mielessään kairaa sexyä Kataa, niin se on hei vaan äijää(y) - vai miten se meni;).

Haaveilut ja fantasiat ovat just niitä. Ihan turha kenenkään väittää ettei olisi ikinä niin tehnyt. Aivan kuten "kukaan ei koskaan runkkaa":D.

Naimisissa oleva nainen on heti pettävä horo yms. jos haaveilee muusta kuin omasta miehestä? Ei se haaveilu tarkoita, että pettäisi heti tilaisuuden tullen. Olen mäkin haaveillut toisesta miehestä, mutta se oli pelkkää haaveilua enkä todellakaan ollut aikeissa pettää.

Ne haukkujat on katkeria miehiä joista ei tartte välittää paskan vertaa. Jokainen nainen kyllä tietää omasta kokemuksestaan että on ihan normaalia ja hyväksyttävää ihastua ja haaveillakin muista miehistä kuin siitä omastaan, vaikka kuinka rakastaisi eikä aikoisi pettää. Himot ne on naisillakin samoin kuin miehillä, ja komeaa miestä on kiva katsella kunnollisen vaimonkin. Ajatukset on jokaisen omia. Toki jotkut tietynlaiset naiset esittää jotain kieltämällä tämän tosiasian naisista mutta yleensä ne on juuri niitä jotka pettää eikä vain haaveile.

Ne haukkujat on katkeria miehiä joista ei tartte välittää paskan vertaa. Jokainen nainen kyllä tietää omasta kokemuksestaan että on ihan normaalia ja hyväksyttävää ihastua ja haaveillakin muista miehistä kuin siitä omastaan, vaikka kuinka rakastaisi eikä aikoisi pettää. Himot ne on naisillakin samoin kuin miehillä, ja komeaa miestä on kiva katsella kunnollisen vaimonkin. Ajatukset on jokaisen omia. Toki jotkut tietynlaiset naiset esittää jotain kieltämällä tämän tosiasian naisista mutta yleensä ne on juuri niitä jotka pettää eikä vain haaveile.
Ei kun jokainen nainen on niin siveellinen, että fantasioi vain omasta miehestä. :whistle::rolleyes:

Se tää tämmöinen on vaikea tapaus.
Oletko kysynyt tältä veljeltä miksi se hymyilee?
Oletko ajatellut tän veljen veljeä, eli miehesi tunteita?
Minkä lainen hymy sun miehellä on?

Se tää tämmöinen on vaikea tapaus.
Oletko kysynyt tältä veljeltä miksi se hymyilee?
Oletko ajatellut tän veljen veljeä, eli miehesi tunteita?
Minkä lainen hymy sun miehellä on?
No kai ihmiset nyt hymyillä saa. Joka kertako mun pitäisi kysyä siihen syytä? Tarkoitin siis miehen veljen hymyä yleensä, en sitä että hymyilisi juuri mulle.

Totta kai olen miettinyt mieheni tunteita ja siksi pidänkin suuni kiinni enkä todellakaan mene pettämään häntä. Enhän ole missään edes kirjoittanut, että miehen veli olisi osoittanut kiinnostusta mua kohtaan. Kyse on vain ja ainoastaan mun haaveilusta, ei mistään muusta.

• Tykkää
Reactions: r0s