Ai että sairaat jätetään yksin, niinkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mieheni alkoi seurustella kanssani vaikka tiesi rajoittuneisuudestani. Hän kuitenkin rakastui minuun. Lapsikin meillä on. Joskus vaan kuitenkin tekee pahaa lukea mitä minunkin kaltaisistani kirjoitetaan... niin kuin olisin joku ihmisestä alempi jonka pitäisi viettää aikaa vain omiensa parissa eikä tulla ihmisten ilmoille.

Oma vika, jos on herkkä. Niinkö?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieläkö joku väittää EllaDonnan kommenttien jälkeen ettei masentuneista puhuta palstalla pahaa? :(

Älkää noiden rajoittuneiden kommenteista tulko kovin murheellisiksi, eiväthän he ymmärrä olevansa inhimillisesti vajaita. Heitä vaan on ihan niinkuin varkaita, valehtelijoita, selkään puukottajia ja muita harminkappaleita. Heitä ei masennus vaivaa, koska heiltä puuttuvat nuo henkiset ominaisuudet, jotka voisivat häiriintyä esimerkiksi masennuksen muodossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mieheni alkoi seurustella kanssani vaikka tiesi rajoittuneisuudestani. Hän kuitenkin rakastui minuun. Lapsikin meillä on. Joskus vaan kuitenkin tekee pahaa lukea mitä minunkin kaltaisistani kirjoitetaan... niin kuin olisin joku ihmisestä alempi jonka pitäisi viettää aikaa vain omiensa parissa eikä tulla ihmisten ilmoille.

:hug: Yritä olla välittämättä. Ihmiset on julmia.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

:hug: Yritä olla välittämättä. Ihmiset on julmia.

Tai vedän takaisin: JOTKUT ihmiset on julmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä olen törmännyt myös ilmiöön oikeassa elämässä. Ironista kyllä, monesti ne ihmiset jotka itse ovat masentuneena tarvinneet juuri sinun tukeasi ja ystävyyttäsi, kääntävät selkänsä jos itse masennut.
Mun yhdelle masennuksesta toipuvalle tutulle terapeutti oli sanonut, että masennuksesta toipuneilla on paljon suurempi riski sairastua uudestaan kuin muilla masentua, jos yrittävät olla tukena toiselle masentuneelle. Voisiko tuo selkänsä kääntäminen johtua tästä?

Yhteistyössä